|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Mac eller pc? Kjør debatt!Det var bla pga varme/vifte jeg valgte Air fremfor MBP, siden jeg bruker den så mye på dynen i sengen. Pluss at jeg drar den med meg overalt nesten.
|
|
|
|
#42 |
|
Administrator
|
Sv: Mac eller pc? Kjør debatt!
Hvor mange nettsider som har flash-element oppdager en egentlig ikke før en blokkerer det, flash er over alt. Har merket litt viftestøy og varme når jeg ser film, men da bruker jeg å ha maskinen på et bord. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har visst fire Acer-maskiner her hos oss. To av dem er den lille søte typen (acer aspire one) med linux. Den ene har fungert utmerket, den andre er det bare tull med. Kan ikke fatte og begripe at det skal være slik? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
heimføing
|
Du kan bruke Microsoft Office-pakka på Mac - og den er jo ikke gratis til en PC heller? Utenom den er det Adobe-pakka som gjelder for meg, og den er heller ikke gratis for noen. Skal man ha det lovlig, må man betale.... |
|
|
|
|
|
#45 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
.. eller bruke Linux. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ekvilist
|
Sv: Mac eller pc? Kjør debatt!Acer!
|
|
|
#47 |
|
Administrator
|
Hvis du sammenligner maskinvaren du betaler for så er ikke Mac så dyrt som det (og i enkelte tilfeller rimeligere enn PC). |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Hvor mye koster Adobe-pakka?
|
|
|
#49 |
|
Administrator
|
Det samme som for Windows: http://www.mpx.no/k/search.aspx?q=adobe+cs5 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mac eller pc? Kjør debatt!Tekstbehandleren i OpenOffice synes jeg fungerer greit, men regnearket synes jeg blir veldig mye dårligere enn Excel. Kan være sett litt opp i mot mine bruksbehov, der det er noen ting jeg ikke har fått til å funke som jeg ellers har brukt siden Excel 97... |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det varierer nesten litt. Saken er at Apple i samme grad ikke regulerer prisene etter at ny teknologi/modeller er introdusert. Et element for Apple blir da tildels mangelen på konkurranse på en måte, hvis først folk skal ha Mac OS X. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Administrator
|
Jupp, du får mest verdi for pengene når modellen nylig er oppdatert, minst når den nærmer seg utskifting: http://buyersguide.macrumors.com/ er fin. (Kilde: youtube.com) Refrenget: «If you don't want an iPhone 4 – Don't buy it!». Apple sa det via et Youtube-klipp, men jeg er ganske sikker på at det er den linjen de ligger på med alle sine produkter: Liker du ikke det vi selger, kjøp noe annet. |
|
|
|
![]() |
|
|