|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
|
Sv: Pusher du egne grenser?
Jeg er glad jeg stort sett driver med maskiner jeg, for jeg har ødelagt en hel del, og gjort nok av screw ups. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Pusher du egne grenser?Jeg synes jeg hiver meg uti nye ting hver eneste uke. Ingen dag er lik, ingen elev er lik. Det er kjempespennende, og samtidig utmattende. Jeg er glad når jeg slipper de fagene jeg ikke kjenner meg stø på, for jeg er en mye bedre lærer når jeg er en faglig trygg lærer. Men de gangene jeg har vært nødt til å ta fag jeg ikke er komfortabel med (les gym og k&H) har det da gått ganske så bra like vel. Jeg hadde nok vært gladere i utfordringer om det var satt av bittelittegranne tid til å kunne møte dem på en god måte. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Pusher du egne grenser?Der jeg jobber nå er de ganske utstrakt bruk av learning by doing.
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#45 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror du misforsto meg. Jeg har ikke noe imot å undervise i nye emner hvis jeg har forberedt meg, og jeg liker absolutt også å lære nye ting. Det jeg snakket om var å komme inn i klasserommet for å snakke om noe man ikke har satt seg inn i i det hele tatt. Det har jeg, ganske ufrivillig, gjort noen få ganger. Ikke særlig artig. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Pusher du egne grenser?Ja, i perioder litt vel mye kanskje.
|
|
|
#49 |
|
~~~~~~~
|
Ditto her..
|
|
|
#50 |
|
maler
|
Sv: Pusher du egne grenser?Når jeg tenker meg om leker jeg best med sikkerhetsnett. Jeg gjør gjerne ting jeg ikke har gjort før, men ikke hvis det kan gå veldig galt. Jeg vil altså ha bakvakt tilstede når jeg gjør ting jeg ikke kan. Og med den jobben min tror jeg det er riktig også. Når det gjelder å sette meg inn i nye ting jeg ikke har gjort før, men som ikke er sånt som kan gå galt i løpet av minutter, gjør jeg gjerne det. Å lære nye ting og utvide horisonten er det som gjør jobben interresant i lengden synes jeg.
|
|
|
#51 |
|
|
Kontroll? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
~~~~~~~
|
|
|
|
#53 |
|
Textrovert
|
Sv: Pusher du egne grenser?Jeg blir pushet svært lite, egentlig. Og det plager meg litt. Jeg blir litt pysete av å alltid ha det ganske trygt.
|
|
|
#54 |
|
|
Jeg har kontroll. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
~~~~~~~
|
Imponerende jobb ihvertfall
|
|
|
#57 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pusher du egne grenser?Jepp. Jeg får stadig vekk brynet meg på ting jeg ikke kan, må lese meg opp, snakke med masse folk - inklusive mennesker jeg ikke forstår en pøkk av hva sier i utgangspunktet (kvantemekanikk sa du? mhm :nikker megetsigende: ), prøve å forstå ting som virker komplett utilgjengelig, være med på ting og situasjoner jeg ikke har vært med på før osv. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pusher du egne grenser?Nei, dessverre. Velger alltid det trygge. Kunne ønske jeg ikke var så redd for utfordringer. Jeg får angst bare jeg ser en stillingsannonse som kan være aktuell. Koker så opp en haug med unnskyldninger for å la være å søke. Ganske trist i grunnen. ![]() |
|
|
|
|
|
#59 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Pusher du egne grenser?Tja. Noenting tar jeg på strak arm, andre ting kan jeg grue meg lenge for å gjøre.
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
![]() |