|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pusher du egne grenser?Det kommer an på. Jeg klarer IKKE å ringe potensielle kunder som jeg aldri har snakket med før. Jeg tar opp telefonen for å forsøke, men klarer ikke å faktisk gjøre det.
|
|
|
|
#22 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pusher du egne grenser?Jeg er definitivt en pusher, og jobber et sted hvor det er en absolutt fordel. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Sv: Pusher du egne grenser?Dette er jo strengt tatt ikke så interessant uten å vite hvor de forskjelliges grenser er. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Pusher du egne grenser?
Jeg ser det som en gyllen sjanse til å lære nye ting, og lærer meg det mens jeg forberede meg. Ikke bare det, men jeg formidler det på en utmerket måte.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Pauset
|
Sv: Pusher du egne grenser?Ja, det gjør jeg. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg vært en helt annen person enn den jeg er i dag. Jeg har lært at om man "faller" så går ikke verden under. Jeg liker å kaste meg ut på utrygg grunn. Det er da jeg lærer noe, og som oftest hiver jeg meg ikke hardere enn at jeg stort sett klarer det jeg har startet på. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
superbruker
|
Sv: Pusher du egne grenser?Jepp, jeg pusher stadig grenser. Både i forhold til å lære nye ting og i forhold til å gjøre skumle, ekle ting som å prate i telefonen. Jeg er best til å pushe meg på jobb. Jeg lærer heldigvis fort. Er det muligheten til å lære noe nytt på jobben så passer jeg på at jeg får lære det.
|
|
|
#29 |
|
kamerat
|
Moahahahahaha!!!!
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Pusher du egne grenser?Jeg er veldig avhengig av å ha det trygt og forutsigbart rundt meg. Først da kan jeg og våger jeg pushe meg selv litt. I min jobb har jeg nå for andre gang påtatt meg et verv som krever at jeg må gjøre en del nytt og stå frem i en del saker som krever at jeg har litt mot. En del nye ansvarsområder ble det også. Så pusher meg litt av gangen, og blir tryggere hvert år som går. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pusher du egne grenser?Jeg kjeder meg lett hvis jeg bare må gjøre ting jeg kan fra før. Jeg elsker å lære meg nye ting og elsker å grave meg ned i nytt stoff. Men - det beste er når jeg har en god balanse mellom det som jeg gjør på rutinene og erfaringen og de oppgavene jeg virkelig må bryne hjernen for å forstå hvordan jeg skal løse. Så svaret er vel at jeg er en pusher, periodevis i allefall. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Pusher du egne grenser?Jeg pusher egne grenser. Både i jobbsammenheng og ellers. Det er ikke fordi jeg er beintøff og takler alt med strak arm. Men det er mer fordi jeg blir veldig redd og usikker og liker å rydde opp i det. Jeg liker å føle alle saker, og liker i hvertfall når jeg får kontroll etterpå.
|
|
|
#35 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Pusher du egne grenser?Jeg kjeder meg lett og pusher meg gjerne litt ekstra innimellom ja. Tar på meg oppgaver og prosjekter som krever at jeg må tilegne meg ny kunnskap. Og jeg elsker det!
|
|
|
#36 |
|
Pauset
|
Sist redigert av Joika : 24-08-10 kl 00:16. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Leser
|
De fleste vil jo svare ja i en slik tråd som dette.
|
|
|
#39 |
|
Pauset
|
Men alle som vil kan jo svare ja. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Samme her. På det året etter at jeg var ferdig sykepleier har læringskurven vært syyykt bratt, og jeg har gjort ting jeg ikke trodde jeg skulle tørre. |
|
![]() |
|
|