|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmålBlir spennende å se om du i det hele tatt får tilbake pengene. Jeg tviler litt. Og skulle du få dem så vil det ta tid tipper jeg. Jeg blir skikkelig overrasket om jenta di faktisk har de pengene med hjem fra skolen i dag. Tipper unnskyldningen er at hun ikke rakk minibanken eller at jenta hadde glemt dem hjemme. Og dagen etter er det en annen unnskyldning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmålKjipt!
![]() |
#84 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmålJeg tror jeg hadde oppfattet dette som en såpass merkelig henvendelse fra en jeg ikke kjente noe særlig, at jeg bare hadde sagt nei, dessverre. At hun nå spør om å utsette tilbakebetalingen en hel måned gjør det jo enda mer tvilsomt. Sirkus er ikke noe man MÅ om man ikke har penger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmål
Det er nok sånn det fungerer overalt, men noen ganger blir jaggu ikke begge foreldrene ringt, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmål500 kroner hadde jeg glatt lånt ut. Det er ikke mer penger enn at det går greit om det ikke blir lånt tilbake, og så hadde jeg liksom gitt henne litt kred i utgangspunktet og så hadde jeg om det ikke var gitt tilbake hatt veldig god grunn til å slippe mer mas.
![]() |
#88 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmålLitt pussig, og veldig vanskelig å si nei. Lykke til med å få de tilbake!!
![]() |
#89 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
Jeg mente det i den forstand at jeg leste feil første gangen jeg leste det du skrev, altså.
![]() |
#90 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
Men - man vet jo som regel i forkant at man trenger nytt sete eller vogn, og da mener jeg at da får man spare seg opp penger. (Altså, JEG mener at JEG ville gjort det) Jeg ville aldri spurt ei venninne om å låne penger til sånt, man da er du bare heldig som har ei venninne som vet om situasjonen deres og kan hjelpe dere.
![]() |
#91 |
Har tro på forbedring
|
Søstra mi (da etablert med tre barn) lånte 30 000 av meg for å kjøpe bil da jeg var 18. - så det finnes noen som låner til ganske så store ting altså.
![]() |
#92 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmålPengene kom i dag!
![]() |
#94 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmålSå flott at det ordnet seg. Bra at du sa fra at det ikke var greit å vente, for da ville hun nok satset på at det hele bare gikk i glemmeboken! :dårlig erfaring:
![]() |
#95 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: På landet ♥
![]() |
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmålSå bra at det ordnet seg.
![]() |
#96 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Et litt "klamt" spørsmålSå fint at du fikk pengene tilbake |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
~~~~~~~
|
godt du fikk igjen pengene dine. Og jeg blir stadig forundret over hvordan man da prioriterer. Man betaler vel gjelden din før man drar på shopping? ihvertfall den type shopping hun valgte.
![]() |
|
|