|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
HH eller POP (jakke)?Tror jeg har endt om med å ville ha enten HH eller POP jakke til storebror. Vet om jeg syns Skogstad sine var noe fine i år. Skal ha en som er vand og vindtett. POP har vi prøvd før og har vært greit fornøyd, HH har vi ikke vært innom.
|
|
|
|
#2 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH eller POP (jakke)?Jeg har hatt både PoP og HH, og har vært veldig fornøyd med begge.
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: HH eller POP (jakke)?Vi har hatt POP og Skogstad, og har vært veldig fornøyd med begge deler. POP har jo veldig safe design og passer jo til så og si alt, så har du tilgang på det og er usikker på om du likte Skogstad sine farger/modeller i år, så hadde jeg gått for POP.
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Sv: HH eller POP (jakke)?Ingen her har fått inn Skogstad her så har bare kikka på nettsida deres, men er ikke helt imponert.
|
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH eller POP (jakke)?Jeg liker kvaliteten på pop veldig godt. Alikevel så vil jeg påstå at HH-tech er like god. Synes ikke det lenger er verdt det når pop jakken koster 995,- Det var noe annet da jeg betalte 5-600 for popjakka.
|
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: HH eller POP (jakke)?Akkurat det er jeg enig i Snuppa
|
|
|
#8 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH eller POP (jakke)?En annen erfaring jeg har gjort meg...
|
|
|
|
#9 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: HH eller POP (jakke)?Vi har hatt både PoP og HH til våre og har vært kjempefornøyd med begge, men jeg holder en knapp på PoP, synes den holder seg bedre.
|
|
|
#10 |
|
bits and pieces
|
Sv: HH eller POP (jakke)?
Hvorfor i all verden studerte jeg ikke de nærmere da jeg var på Kappahl i sted da. Får ta en tur til da
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH eller POP (jakke)?Vi har kjøpt HH jakke og bukse til 5 åringen (det settet som er på tilbud på Obs!). Det satt veldig godt på, og kvaliteten virket super
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor langt opp i str går KappAhl sitt todelte? Kan det fungere til et skolebarn som ikke skal bruke regntøy? Frister ikke å bruke en formue på yttertøy før jeg ser at hun kan ta vare på klærne sine. Blir mer enn nok nytt med skole og SFO osv, så frykter at ting kan forsvinne. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: HH eller POP (jakke)?De trenger ikke regntøy når de bruker P.OP, det kan man jo også regne inn i prisen.
|
|
|
#15 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HH eller POP (jakke)?Vært veldig fornøyd med HH, selvom jeg har vært enda litt mer fornøyd med POP. Liker ikke regntøy/gummitøy og da jeg kjøpte POP settet, kunne jeg ta regntøyet hjem fra barnehagen. Testet aldri ut HH i skikkelig regnvær, men det dugde i massevis i vått vær (uten øsepøseregn). HH er kanskje litt klamt, men ikke veldig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sv: HH eller POP (jakke)?Liljekonvall: Ja, jeg har sett dem, fine. Vi har en modell som er to år gammel, kjøpt på salg i fjor, burgunder og koksgrå. Tror hun trenger str 134 og det ser ikke ut som de har her. Her jeg bor ser det ut som de slutter på 128, dessverre. Vært veldig fornøyd med HH tech, har hatt flere sett. Hun har ikke regntøy, og jeg har ingen planer om å bruke penger på det heller, kun allværssett. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: HH eller POP (jakke)?www.flust.no har også HH tech på salg, men kun noen få str igjen, var veldig billig. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den grønne jakka, har de opp til str 140, men ikke 134.....blir 140 alt for stort ? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: HH eller POP (jakke)?Tenker det blir nederste modell siden jeg regner med hun må ha str 134. Mulig 140 kunne gått også? Hun har 128 i den nå, brukt i hele fjor, og jeg har ikke prøvd den på henne enda. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
bits and pieces
|
Mener eldste fikk 128 i sin jakke menr jeg og det passa da greit når vi la den bort. Men skal du ha den hele sesongen nå så bør du kanskje ha 134.
|
|
![]() |
|
|