Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

HH eller POP (jakke)?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-10, 21:41   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

HH eller POP (jakke)?

Tror jeg har endt om med å ville ha enten HH eller POP jakke til storebror. Vet om jeg syns Skogstad sine var noe fine i år. Skal ha en som er vand og vindtett. POP har vi prøvd før og har vært greit fornøyd, HH har vi ikke vært innom.

Noen som vet hvilke farger det er på POP sine. Syns ikke hjemmesiden var det helt store akkurat og vi har ikke butikk her.

Hva ville du valgt?
Evt andre forslag i den prisklassen

Gammel 25-08-10, 21:45   #2
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HH eller POP (jakke)?

Jeg har hatt både PoP og HH, og har vært veldig fornøyd med begge.
Denne gangen har valget falt på HH pga tilgjengeligheten ved innkjøp.

Gammel 25-08-10, 21:51   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi har hatt POP og Skogstad, og har vært veldig fornøyd med begge deler. POP har jo veldig safe design og passer jo til så og si alt, så har du tilgang på det og er usikker på om du likte Skogstad sine farger/modeller i år, så hadde jeg gått for POP.

Gammel 25-08-10, 21:57   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingen her har fått inn Skogstad her så har bare kikka på nettsida deres, men er ikke helt imponert.
POP har vi hjemme og tenker kanskje vi skal dit til helga.
Men så har jo obs greit tilbud til 499,- da denne uka

Gammel 25-08-10, 22:01   #5
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker kvaliteten på pop veldig godt. Alikevel så vil jeg påstå at HH-tech er like god. Synes ikke det lenger er verdt det når pop jakken koster 995,- Det var noe annet da jeg betalte 5-600 for popjakka.

Gammel 25-08-10, 22:09   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Akkurat det er jeg enig i Snuppa , prisen har steget betraktelig og det var faktisk grunnen til at vi selv kjøpte vinterjakker på H&M ifjor. De er veldig like POP i design/farger og holdt virkelig mål mtp. prisen som er under halvparten av POP. Vi har brukt jakkene daglig t/r barnehage og litt ellers i hverdagen, og de har vært kjempegode. Så vi har kjøpt H&M jakker i år også, men det blir POP vinterdresser!

Gammel 25-08-10, 22:10   #7
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Oi, har prisen steget såpass ja. Nei da vet jeg ikke om jeg er i tvil lenger gitt

Gammel 25-08-10, 22:22   #8
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

En annen erfaring jeg har gjort meg...
Jeg kjøpte skalljakke fra Protex (kappahl) til 4 åringen. Den koster 399,- Jeg fikk den da det var 30% så betalte altså ikke allverden for jakken. Den har vært super og ser fremdeles like fin ut. Vind og vanntett.
Guttungen på 7 har buksen fra sammme produsent. Den er både vind og vanntett. Angrer bare på at jeg kjøpte den litt stor. Han har nemlig tråkket den ned.

Gammel 25-08-10, 22:37   #9
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hatt både PoP og HH til våre og har vært kjempefornøyd med begge, men jeg holder en knapp på PoP, synes den holder seg bedre.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 23:16   #10
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg kjøpte skalljakke fra Protex (kappahl) til 4 åringen. Den koster 399,- Jeg fikk den da det var 30% så betalte altså ikke allverden for jakken. Den har vært super og ser fremdeles like fin ut. Vind og vanntett.
Guttungen på 7 har buksen fra sammme produsent. Den er både vind og vanntett. Angrer bare på at jeg kjøpte den litt stor. Han har nemlig tråkket den ned.

Hvorfor i all verden studerte jeg ikke de nærmere da jeg var på Kappahl i sted da. Får ta en tur til da

Gammel 25-08-10, 23:18   #11
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Vi har kjøpt HH jakke og bukse til 5 åringen (det settet som er på tilbud på Obs!). Det satt veldig godt på, og kvaliteten virket super

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 00:17   #12
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Hvor langt opp i str går KappAhl sitt todelte? Kan det fungere til et skolebarn som ikke skal bruke regntøy? Frister ikke å bruke en formue på yttertøy før jeg ser at hun kan ta vare på klærne sine. Blir mer enn nok nytt med skole og SFO osv, så frykter at ting kan forsvinne.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 00:19   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Milla: Kappahl har hvertfall denne buksen opp til str 170.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 00:26   #14
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

De trenger ikke regntøy når de bruker P.OP, det kan man jo også regne inn i prisen.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 02:13   #15
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vært veldig fornøyd med HH, selvom jeg har vært enda litt mer fornøyd med POP. Liker ikke regntøy/gummitøy og da jeg kjøpte POP settet, kunne jeg ta regntøyet hjem fra barnehagen. Testet aldri ut HH i skikkelig regnvær, men det dugde i massevis i vått vær (uten øsepøseregn). HH er kanskje litt klamt, men ikke veldig.
I år kjører vi POP og HH. HH fordi det var bra tilbud på fjorårets modell på Barn og leker. Som ekstrasett, spiller det ingen trille om det er nytt
design eller ikke

www.barnogleker.no

De har denne grønne Helly Hansen jakka i str 92, 104, 116, 128 og 140 til kr 299,- (før kr 599,-)

også har de rød Helly Hansen til kr 299,- (før kr 599,-)

Og disse, som jeg synes var tøffe, til kr 599,- Også HellyHansen. Alle jakkene er vann-og vindtette.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 11:17   #16
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Liljekonvall: Ja, jeg har sett dem, fine. Vi har en modell som er to år gammel, kjøpt på salg i fjor, burgunder og koksgrå. Tror hun trenger str 134 og det ser ikke ut som de har her. Her jeg bor ser det ut som de slutter på 128, dessverre. Vært veldig fornøyd med HH tech, har hatt flere sett. Hun har ikke regntøy, og jeg har ingen planer om å bruke penger på det heller, kun allværssett.

Gammel 14-01-11, 11:26   #17
millact

Standard

www.flust.no har også HH tech på salg, men kun noen få str igjen, var veldig billig.

Gammel 14-01-11, 12:04   #18
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Liljekonvall: Ja, jeg har sett dem, fine. Vi har en modell som er to år gammel, kjøpt på salg i fjor, burgunder og koksgrå. Tror hun trenger str 134 og det ser ikke ut som de har her. Her jeg bor ser det ut som de slutter på 128, dessverre. Vært veldig fornøyd med HH tech, har hatt flere sett. Hun har ikke regntøy, og jeg har ingen planer om å bruke penger på det heller, kun allværssett.

Den grønne jakka, har de opp til str 140, men ikke 134.....blir 140 alt for stort ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 12:55   #19
millact

Standard

Tenker det blir nederste modell siden jeg regner med hun må ha str 134. Mulig 140 kunne gått også? Hun har 128 i den nå, brukt i hele fjor, og jeg har ikke prøvd den på henne enda.

Gammel 14-01-11, 13:20   #20
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tenker det blir nederste modell siden jeg regner med hun må ha str 134. Mulig 140 kunne gått også? Hun har 128 i den nå, brukt i hele fjor, og jeg har ikke prøvd den på henne enda.

Mener eldste fikk 128 i sin jakke menr jeg og det passa da greit når vi la den bort. Men skal du ha den hele sesongen nå så bør du kanskje ha 134.
Så sant det ikke er forskjell på modellene da. Eldste har nr. 2 av de det er bilde av, men i helrødt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.