Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 11:55   #101
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Nei, de er ikke farlige fordi de tar maling, men de er geniale til bruk ved maling, der alterntivet ofte er whitespirit, da synes jeg mannen gjerne kan bruke våtservietter i stedet. (for klutene han bruker når han maler kastes normalt sett etterpå uansett) Til babybruk foretrekker jeg kluter jeg vasker. Siden vi uansett ikke kaster bleiene lurer jeg på hvor jeg skulle kastet våtserviettene, hjemme eller på tur, lettere å putte kluten i posen med bleien. Sånn for vårt bruk.

Nemlig, enkelt og greit.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:10   #102
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Bestemt deg for hvem som får holde barnet allerede før det er født, altså? :imponert:

Nei, altså, om venninne "Eva" slutter å røyke (eller kommer på besøk, tar en dusj og skifter alle klærne sine til klær som aldri har vært røykt i) så skal hun få holde babyen. Men babyen skal få slippe å puste inn den horrible stanken som sitter i røykende folks klær.

Som sagt; hysterisk, og jeg innrømmer det glatt. Jeg har en søster som tenker helt likt, fikk sitt første barn for 10 år siden og har fått et par til etter det, og har klart det. Til stor ergelse for de i familien/vennekretsen som røyker, selvsagt..

Men nå er dette heller ikke noe stort problem, vi omgås svært få mennesker som røyker, rett og slett. På stående fot kommer jeg på to stykker, og de tar det pent, heldigvis.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:19   #103
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg er overhysterisk i forhold til mobilstråling. Og jeg synes det er helt greit at mine venner kaller meg overhysterisk.

Slike videoer er tullete ja. Men som lærer i grunnskolen registrerer jeg at nye kull med førsteklassinger er mer umodne og mindre selvstendige enn tidligere. Og ja, det er mye dårlig grovmotorikk å observere.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.