|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan man forvente at det er greit at hunden er med til alle? | |||
| Ja, selvfølgelig! |
|
1 | 0,32% |
| Nei, selvfølgelig ikke! |
|
314 | 99,05% |
| Dustepoll |
|
2 | 0,63% |
| Deltakere: 317. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Curlingkone
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, selvfølgelig ikke. Og jeg har hund selv. Om vi skal noe sted nå så er hun hjemme eller ligger i bilen. Alt etter om hvor lenge vil skal være, vær og temperatur osv. Bortsett fra når vi skal til nærmeste familie, der er hun en selvfølge.
|
|
|
#22 |
|
Curlingkone
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Ja, nå leste jeg Camomilla sin sak, og det hendte seg vi hadde med bikkja da hunv ar liten, der vi fikk ha henne med, for sosialiseringen sin skyld. Om noen sa det ikke passet eller at de ikke ønsket det var det selvfølgelig helt greit.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, det kan man ikke forvente.
|
|
|
#24 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei selvfølgelig ikke. Har noen i familien som har verdens mest uoppdragne lille bikkje, de tar den med seg overalt med den største selvfølge, også blir de sure hvis noen ber dem om å holde dyret i ro.
|
|
|
#26 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, selvsagt ikke. Har hund selv og spør alltid før vi tar den med til noen. Svarer de nei er det selvsagt helt greit. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
intro
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. Jeg må innrømme at jeg ikke veldig gjerne tar imot besøk av hunder hjemme hos meg.
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei man kan ikke forvente det, greit og spørre men får man ett nei må man respektere det. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?
Jeg liker ikke hunder. Og jeg liker i hvert fall ikke hundehår hjemme i min egen leilighet. Dette selv om vi slett ikke er allergiske.
|
|
|
|
#30 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Ikke jeg heller. Jeg vil ikke ha verken hund eller katt inn i huset mitt, det har aldri skjedd og kommer heller aldri til å skje.
|
|
|
|
#31 |
|
Shake it out!
|
Nemlig. Ikke trenger man å være redd hunder heller, det holder at man rett og slett ikke har lyst til å ha hund i hus, og bør ikke kreve ytterligere forklaringer.
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg kan ikke skjønne at ikke hvemsomhelst hadde vært superfornøyd med å få besøk av min boxer, nesten utvokst i kroppen, langtfra utvokst i hodet. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, nei og nei. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. Mannen er allergisk, og i tillegg ønsker vi ikke hunder inne. Vil ikke har hår i huset. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Metallica!!
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei.
|
|
|
#36 |
|
Curlingkone
|
|
|
|
#37 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nå kjenner jeg at jeg ka senke skuldrene litt.
|
|
|
|
#38 |
|
|
Neisj, Jack har en tendens til å legge seg forundret ned når han blir konfrontert med sånne små som bråker. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. Jeg har hund selv, han er rimelig veloppdragen, men litt sky og gneldrete til han har hilst på folk. Han er aldri med bort til andre enn foreldrene våre, skal vi være lenge borte har vi barnevakt til ham.
|
|
![]() |
|
|