|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Kan man forvente at det er greit at hunden er med til alle? | |||
Ja, selvfølgelig! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,32% |
Nei, selvfølgelig ikke! |
314 | 99,05% |
Dustepoll |
2 | 0,63% |
Deltakere: 317. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Det lurer jeg på.
![]() |
#3 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Ikke til allergikere, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei, nei, nei. Ikke til allergikere, og ikke til folk som er engstelige for hunder på egne eller andres vegne (f.eks. veldig små barn).
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei på alle punkter. Jeg blir faktisk ganske sur, hvis noen drar med seg bikkja, uten at det er avklart på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. Jeg ønsker ikke å ha hund i leiligheten min, da jeg virkelig ikke liker lukten av hund, og synes lukten sitter i lenge. Det har ikke vært så mange som har ønsket å ha med hund hit, men en jeg gikk i selvhjelpsgruppe med, insisterte på å ta med hunden, men jeg sa klart nei.
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?
Ikke til noen, spør du meg. Man kan virkelig ikke forvente at folk vil ha hunden på besøk. Det er heller hyggelig hvis de vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Ja, og generelt ikke til folk som ikke vil ha hunder på besøk. Selvfølgelig.
![]() |
#13 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei til begge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Det er en grunn til at jeg spør.
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg har jo hund, og spør ofte om det er greit om den blir med. Om noen ikke vil ha besøk av hunden min, er det selvsagt helt greit. Man må jo selv kunne bestemme om man vil ha hund i sitt eget hus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg har hund, jeg har aldri forventet og kommer aldri til å forvente at det er greit at han skal få være med overalt til alle. Jeg spør først (og det gjør jeg strengt tatt egentlig bare de gangene jeg må ha han med meg) og hvis svaret er nei, spør jeg aldri om hvorfor. Av og til blir det slik at det da ikke passer helt for meg å gå på besøk - fordi det på grunn av resten av dagen ikke er greit å la bikkja være alene - men jeg blir ikke sur av den grunn. Da utsetter vi det bare til en annen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?
Enig. Og selv om man ikke er allergisk, så er det ikke sikkert at folk vil ha skitt, hår, sikkel, hopping, slikking og halevifting over bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Står på egne ben
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg blir ikke sur om folk har med seg hund, men den hunden må pent stå på utsiden og slipper ikke inn til meg. Selv er jeg glad i hunder, men mannen er allergisk og liker ikke hunder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. Og det hjelper ikke om hunden er liten, hund er hund.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Nei. Jeg vil ikke ha hunder på besøk. Jeg liker å ha det rent og hunder drar med sand. De maser det til for husets ikke særlig begavede katt og jeg føler det stressende med enhver hund som er på besøk. |
![]() |
![]() |
|
|