Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke smykker bruker du til vanlig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-10, 21:14   #61
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?

Jeg bruker alltid gifteringen, som er helt enkel i børstet hvitt gull. Og så bruker jeg ganske ofte en litt bred sølvring med gjennombrutt mønster som jeg har fått av mannen min. Noen ganger bytter jeg ut den med en Thomas Sabo sølvring med stor mørkegrønn stein (som jeg også har fått av mannen min). Den er litt tung å gå med til hverdags. Jeg har fire forskjellige Dyrberg Kern klokker som jeg bytter på etter antrekk, og et par litt kraftige armbånd av samme merke (det ene er lærrem med diverse ringer på). Armbåndene bruker jeg ikke så veldig ofte.

Øredobber av forskjellig slag bruker jeg så godt som hver dag. Halssmykke iblant. Har en lærrem med perle som jeg har brukt mye det siste året. Jeg liker det enkelt, og har aldri både halskjede, ringer, øredobber og armbånd, gifteringen er det eneste som alltid er på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:20   #62
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er veldig glad i smykker, øreringer og armbånd og bruker det mye også til hverdags. Særlig øreringer er jeg veldig glad i. Liker å variere i forhold til klærne jeg har på meg. Det meste jeg eier er fra Accessorize, Arts & Crafts og Dyrberg/Kern, men jeg har også litt fra Julie Sandlau og Celine Engelstad. Liker best smykker som er litt røffe.

Har noen små diamantøredobber og noe "sjøstjerner" i sølv fra Van Bergen som jeg har hatt noen år og som jeg bruker både til hverdags og til fest.

Gifteringen min i gult gull og stålklokke fra Citizen med diamanter rundt urskiven har jeg alltid på.

Gammel 12-09-10, 21:30   #63
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Gifteringen er alltid på, det har gått overraskende greit å venne seg til den. Rundt halsen har jeg nesten alltid en enkel diamant i anheng som jeg fikk som morgengave. I perioder er jeg flink til å huske øredobber, liker at de henger litt ned, men ikke store og dominerende.

Er jeg i godt humør husker jeg også å slenge på et større halskjede rundt halsen. De kan godt synes litt, men de trenger ikke å glitre så veldig.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 21:31   #64
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker gifteringen, diamantringen jeg fikk i morgengave og et halskjede med barnas navn på. Jeg husker sjelden på å bytte på smykker, noen ganger får jeg dog ånden over meg og slår til med noe i ørene.

Gammel 12-09-10, 21:55   #65
Kanel
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2010
Kanel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har alltid på meg klokke. (nokså kjedelig sak i stål).

Jeg varierer hvilke smykker/ring/øredobber jeg har på meg, for tiden er det alliansering, og englebarnsmykke i tynn sølvkjede og små diamantøredobber i hvitt gull.

Kanel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 22:01   #66
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg bruker kun gifteringen og ei enkel klokke. Ingenting i ørene. Smykker brukes bare til fest. :kjedelig:

Gammel 12-09-10, 22:08   #67
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Har alltid på meg giftering (gult og hvitt gull med diamant) og alliansering med to diamanter som symboliserer barna mine + halskjede i hvitt gull med anheng med masse små diamanter (tror det er 12 eller 15?) plassert i stjerneform. Veldig fin, jeg fikk den i morgengave av min mann. I tillegg har jeg klokke fra omega. Den er egentlig for dyr og fin til å gå med alltid, men jeg bruker den til hverdags, og den ser ut deretter... Er ikke flink med øredobber, det gjør vondt med unger som klår. Men kanskje jeg snart kan begynne med det igjen nå ja...

Gammel 12-09-10, 22:18   #68
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gifteringen i hvit og gult gull med en diamant på høyre hånds ringfinger. På venstre hånd har jeg alltid en prinsessering i hvit gull me en diamant, og en slavering i hvitt gull med diamante og smaragder. De to ringene var gavene jeg av min kjære etter fødsel av gutta. De bruker jeg daglig.

På venstre hånds langfinger veksler jeg på å bruke en ring i hvitt gull med masse diamanter som jeg fikk av min svigermor til 40 års dagen min, og en Georg Jensen "Fusion" i hvitt glatt/børstet gull med diamanter som jeg fikk av min kjære i sommer.

I ørene er det enten enkle øreringer i hvitt gull med diamaner, eller diamanter og smaragder. Armebånd er det sjelden jeg bruker, men det går i hvitt gull der også.

Klokker har jeg mange av, båder rimelige og dyre. De blir byttet etter humør og antrekk.

Gammel 12-09-10, 22:23   #69
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ein enkel øyrering i gull.

Gammel 12-09-10, 22:26   #70
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg heter ikke Missa for ingenting. :blingblingbling:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 22:28   #71
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Gifteringen daglig.
Ellers bruker jeg smykke innimellom. Gjerne litt store smykker som matcher resten av antrekket.
Armbånd liker jeg ikke noe særlig, og jeg har ikke hull i ørene.
Noen ganger kan jeg bruke fin hårpynt, som kan gå under betegnelsen smykker.

Gammel 12-09-10, 22:36   #72
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klokke, ja, det bruker jeg aldri. Jeg har alltid telefonen like i nærheten og nesten alltid en laptop i fanget, så det trenger jeg ikke.

Gammel 12-09-10, 22:44   #73
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Bortsett fra gifteringen bruker jeg et lite enkelt gullsmykke med et hjerte med mange små diamanter på, som jeg fikk som kombinasjon morsdagsgave/barselgave i år.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:43   #74
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg varierer det jeg har i ørene, men bruker ofte enkle sølvøredobber formet som små blomster, med matchende smykke til. Fått av mann og barn. Liker også sånne "juksediamanter" i smykke/øredobber, eller perler. Har kun giftering til vanlig. Har bestilt en klokke nå som jeg skal begynne å gå med på jobb. Ønsker ikke å ha mobil med overalt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 15:58   #75
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker giftering og to andre ringer, de samme øredobbene og langt kjede hver dag.
Det vil si når vi ikke er i skogen og slikt.

Noen ganger bytter jeg øredobber og bruker armbånd også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 19:14   #76
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har noen pierciner i ørene som jeg aldri tar ut. Ellers bruker jeg kun smykker når jeg skal pynte meg, da gjerne øredobber, armbånd og klokke. Halskjeder og ringer bruker jeg nesten aldri.

Gammel 17-09-10, 22:15   #77
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Hvilke smykker bruker du til vanlig?

Ingenting...

Gammel 17-09-10, 22:27   #78
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Gifteringen brukes alltid, og et mammakjede er alltid på.
Ellers så bytter øredobber og armbånd etter antrekk.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 23:52   #79
Fia
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2006
Fia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har alltid på meg kjede med et hjerte fra Bjørg med teksten "The heart has reasons that reason cannot know". Samme med en ring med teksten "I had you at hello".
Sjelden jeg bytter det ut med noe annet.
I ørene har jeg stort sett svarte eller sølv-kuler.

Fia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 23:55   #80
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Gifteringer og alliansering i kvitt og gult gull med 4 diamanter (mann+3 barn), og perleøredobber til hverdags. Av og til enkelt armbånd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.