|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvilke smykker bruker du til vanlig?Bruker du de samme smykkene eller bytter du på?
|
|
|
#3 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Giftering på høyre ringfinger og halskjeder i lærreim e.l. Jobber i barnehage, og må ha kjeder som tåler litt. Bruker en sjelden gang noe i ørene.
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg er ganske kjedelig angående smykker ja.
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Kun gifteringen. Bruker kanskje et smykke, øreringer og armbånd eller lignende når jeg skal ut men ikke i det daglige.
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Til hverdags bruker jeg fint lite. Har noen små perleøredobber, ja og gifteringen min i hvitt gull med maange små diamanter på. Og dett er dett. Jeg må ta av meg smykker hver dag på jobb og gidder ikke for mye greier. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Ingenting. Er slett ikke særlig god på smykker, føler det ikke kler meg. Bruker et lilla armbånd i lær fra Humanity da. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har noen få smykker som går igjen, men jeg har ingen på hele tiden. Forresten, det er ikke sant - jeg har to små sølvringer i det ene øret som aldri er ute. Ringer kan jeg desverre ikke bruke lenger på grunn av eksem.
|
|
|
#10 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?
Og så prøver jeg å alltid ha noe bling i ørene. Jeg øver meg på å bli flinkere til å hverdagspynte meg.
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har gifteringen min på høyre ringfinger. Den er i gult gull med tre små diamanter i en hjerteform. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har forresten et smykke som jeg elsker, men sjeldent bruker. Det er det mest kostbare smykket jeg noen gang har kjøpt. Det har formet som et hjerte og har håndavtrykket (selvagt i forminsket format) og navnet til bølla mi. Kostet 2500,.- å få det laget mener jeg. Bruker det i spesielle anledninger, planen er at hun selv skal få det når hun er voksen nok til å passe på det. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har forskjellige smykker nesten hver dag. Noe er i sølv, bittelitt i hvitt gull med steiner, og mesteparten er fake - men jeg liker ikke for mye bling (ei heller i ekte smykker). Er glad i emaljesmykker med fine farger samt diverse steiner. Det eneste jeg alltid har på meg, er gifteringen, som er en forholdsvis smal og helt enkel sak i gult gull. Den matcher knapt noe av det andre jeg eier.
|
|
|
|
#16 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?I hvert øre har jeg 3 fake-bling-diamanter. De nederste er formet som stjerner. Har en fake-diamant i nesa og en fake-diamant under leppa. Har gifteringen i hvitt gull med 3 ekte diamanter på høyre og en tynn sølvring på venstre. Et enkelt sølvarmbånd på høyre og Guess-klokke med bling på venstre. Har 3 smykker jeg veksler med til daglig. Alle i sølv. En g-nøkkel, en L og en spiral.
|
|
|
#17 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg er veldig lite "smykkete" av meg. Jeg bærer gifteringen på meg hver eneste dag.Helt vanlig giftering i gult gull.
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?En stk ring på venstre ringfinger. Den er sølv med en "diamant". Ikke så veldig fancy, men fin. Har også på et sølvarmbånd med en "charm" (et lilla hjerte), og små enkle diamantøredobber. Tror ikke det er helt ekte diamanter det heller egentlig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?For tiden går jeg med dette bare i svart/blå sten: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har ingen smykker jeg bruker fast. Jeg har en stor sølvring som jeg bruker mest, men ikke hver dag. Halskjeder bruker jeg så godt som aldri, og øreringer i perioder. Da bytter jeg på blant en 10 stykker.
|
![]() |
|
|