Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Party! Fester du ofte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 15:35   #61
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Party! Fester du ofte?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Man kan da har riktig interessante ting å holde på med etter en kveld på byen hvis man er singel også, har det blitt meg fortalt av min venninne Tøselettaah.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:37   #62
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det riktig fine med å være "ute på by'n" når man ikke er singel er selvfølgelig at man har mer interessante ting å gjøre enn å fylleblogge når man endelig kommer seg hjem.

Hvis fylleblogging er alt du har brukt tiden til som singel vil jeg si du har gått glipp av mye moro.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:38   #63
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, men er det et problem at man er ute selv om man ikke er singel? Betyr kjærestestatus at man er dømt til et liv med gullrekka og potetgull? I didn't get that memo.

Takk og lov for at det ikke er sånn at man må sitte hjemme om man skal være sosial i 2010.

Dette inspirerer til en spinoff. Lurer på om de som aldri er ute inviterer over venner mye, og eller er på sammenkomster hos andre. Eller om man stort sett er hjemme, og same, same, same... uten mye sosialt liv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:38   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hvis fylleblogging er alt du har brukt tiden til som singel vil jeg si du har gått glipp av mye moro.

Selvfølgelig. Noe annet hadde da ikke tatt seg ut. :host:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:41   #65
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Dette har vært meg siden -08 tipper jeg, men begynner å bli litt sliten nå gitt.
Skal på fest i kveld, men kjenner jeg gleder meg til en helg uten noen planer, fester eller no.

Når jeg kaller det en fest, så betyr ikke det at jeg nødvendigvis drar på byen. Jeg er egntlig ikke så ofte på byen. Men jeg er rett som det er hos venner og spiser og hygger meg (gjerne med en vindunk på slep). Fest for meg er sosialt lag ut i de sene timer, med en eller mange dråper alkohol. Lokasjon er ikke så vesentlig.

Noen perioder er det mye, men i det siste har det blitt lite. Litt fordi jeg ikke har lyst, og litt fordi jeg ikke har ork. Helt ok det og.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:57   #66
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg går ut/fester ca 3-4 ganger i året. Det frister faktiskt ikke lenger. Jeg jobbet på båt fra jeg var 19-27 år (nå er jeg 40), og da tror jeg at jeg festet meg ferdig for resten av livet

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 16:06   #67
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Gud bedre, jeg synes du er både snerpete, kjerring og aldri så lite fordomsfull!

Du går ut fra at de ikke har funnet andre arenaer å kose seg på. Du og du. Selv om man har det gøy og fester i helgene er det jo ikke dermed sagt man ikke gjør andre ting også.

Helt enig. Jeg er over førti, med unger og mann og nok av alene/hjemme/kosekvelder, men jeg er på nivå med Scarlett når det gjelder rusbruk tror jeg. Brisen en gang eller to hver måned, og et par litt saftigere runder hvert halvår. Ofte ifm utenlandsturer uten unger; det er litt lettere å få det til da. Ikke minst dagen derpå er enklere der... for det må innrømmes. det blir hardere og hardere å gjennomføre. Sist rotbløyte satt i langt utover mandagen.

Senest i forigårs var det Long Island Iced Tea og Cosmo på menyen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 16:12   #68
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg skjønner hvor Mjau vil hen. Jeg fikk høre av barnløse venner i sikkert to år etter at storesøster ble født at nå var jeg blitt så kjeldelig. Hadde ikke noe liv lenger. For mange betyr det å "ha et liv" å gå ut på byn hver helg, så jeg har ikke noe problem med å forstå at man tenker veldig annerledes om det å "ha et liv" etter barn.

Gammel 24-09-10, 16:13   #69
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, selvfølgelig. Jeg er jo ikke 30 ennå. Kan jeg fortsatt ha god samvittighet da?

Age is just a number. Jeg er over 30 og har konstant god samvittighet. Men ja, definer festing. Det er sjelden det blir hæla i taket og gebisset i veggen, men vi har veldig ofte venner på besøk, eller drar på besøk til venner. Da spilles det musikk, det drikkes vin, man prater og man ler. Ikke ulikt den gang da man var barnløs og bekymringsløs. Forskjellen er at det stort sett foregår i private heimer, ikke på byen.

Jeg synes "man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil" er fin på absolutt alle områder i livet, og synes at det er litt Kjerring å bry seg om hva andre velger å bruke fritiden sin på - enten det er å feste på byen eller gå turer i skog og mark.

Gammel 24-09-10, 16:17   #70
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi drar ut og drikker om vi har barnevakt på besøk. Ikke litt, men passe/ganske mye. Før var det litt oftere, da lillebror ikke var så mammakjær som minstemor. Det har vært 1 gang i år, men blir nok mer etter hvert. Husker jeg var ute 12 ganger i 2007. Holdt oversikten. Liker en fest eller en kveld på en bar. Vi har dog ikke felles venner som liker det samme her, så det blir jeg og mannen som drar ut da. Jeg føler ikke at dette hører 20-årene til, men at jeg bare har små pauser i ny og ne i forhold til familie. Det er nesten enda morsommere å dra ut nå enn før, spesielt om man også treffer hyggelige folk.

Sist redigert av Dronningen : 24-09-10 kl 16:23.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 16:22   #71
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Festrapport fra Junaiten: Tirsdag var vi på Pixies-konsert. Det ble konsumert tre slurker av en vin som var så grim at den måtte helles ut + to G&T. I kveld skal vi på Vinsmakingskveld (privat arrangement hos venner, innebærer å spise seg gjennom en tre-retters med en 2-3 viner til hver rett), i morgen skal vi på BBQ til venner (vi damer skal drikke vin mens vi ser mannfolkene montere lekestativ ). Og sånn går no dagan.

Gammel 24-09-10, 16:46   #72
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Nå tror dere vel jeg ikke har turt å svare, men jeg har hatt besøk.

Jeg formulerte meg nok litt i full fart i sted. For jeg mener jo selvfølgelig ikke at man ikke skal kunne dra ut på byen så ofte man vil. Med å feste som jeg skrev, så mener jeg å gå på fylla. Det er i mitt hode stor forskjell på å gå ut og ta et par øl med venner på byen, og det å drikke så man ikke klarer å komme seg utenfor døra på søndag.
Jeg mener ikke at mitt liv er det eneste rette eller noe. Det finnes da mange andre verdier, men jeg syns faktisk det er litt rart å fortsatt synes det er like gøy som når man var atten å dra til venner og drikke seg mest mulig snydens, for så å dra ut på byen, og forhåpentligvis stå så stødig i køen at man kommer inn noe sted. Btdt altså, men ikke hver helg!?

Og kanskje jeg faktisk har blitt ei snerpe på mine "gamle" dager. Jeg blir ikke så lei meg av det egentlig jeg altså.

Gammel 24-09-10, 17:04   #73
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg fester altfor lite. Nå som jeg er alene blir det omtrent aldri. Jeg skal en tur ut i kveld(dvs på fest til en arbeidskollega), men siden det er tanteskatten som skal sitte barnevakt blir det uten alkohol og hjemme i rimelig tid.

Jeg syns det er gøy med en fest og skulle gjerne festet myyyyye mer.

Gammel 24-09-10, 17:07   #74
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fester aldri. Jeg fikk barn før alle vennene mine, og de glemte til slutt at jeg eksisterte etter x antall år graviditet og amming.
Så jeg blir aldri bedt på fest, og jeg er ikke noe by-menneske.
Sist jeg rørte alkohol var desember i fjor.
Når det er sagt er det ikke synd på meg, altså. Jeg har aldri vært, og kommer aldri til å bli, interessert i å feste.
Drikker jeg såpass at skolten snurrer litt får jeg igjen tidobbelt dagen etterpå også. Ikke verdt det.

Gammel 24-09-10, 17:13   #75
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på hyttetur neste helg! Med venninner og ingen barn!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 17:14   #76
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil feste mer. Jeg elsker å være fløyelsbrisen/lettfull.

Gammel 24-09-10, 17:24   #77
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vil feste mer. Jeg elsker å være fløyelsbrisen/lettfull.

Jeg også!
Tipper vi kunne hatt det ganske gøy sammen fløyelsbrisen.

Jeg vet av mannfolk som synes meningen med livet er å ile hjem fra jobb fredag og starte på karskdrikking, og sånn går nå helga. Jeg synes det høres litt stusslig ut, men det kan jo hende de synes det er meningen med livet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 17:53   #78
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

nei.. blir vel et par-tre ganger i året kanskje... Ja da blir jeg ganske snydens (altså ikke snøvlefull men HÆPPI og sjohei og sier morsomme ting og sånn) gitt og dagen derpå blir ganske så rolig kan jeg innrømme.. jeg blir sjelden/aldri dårlig men guuuuud så trøtt jeg blir..

drikker sjelden et glass vin hjemme.. kun fordi jeg ikke syns det er noe kjekt alene..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 18:04   #79
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Aldri.

Gammel 24-09-10, 18:11   #80
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke så ofte på de helt store festene, og jeg er så å si aldri på 'byen' mer, men innimellom er det treff med venner, og det inkluderer ofte vin og trapperøyking og lått og løye.

Snart skal jeg alene til utlandet og besøke venninne med store barn, og da blir det sikkert vin og seine kvelder tre dager til ende.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.