|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?
![]() |
#63 |
Pauset
|
Takk og lov for at det ikke er sånn at man må sitte hjemme om man skal være sosial i 2010. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Pauset
|
Når jeg kaller det en fest, så betyr ikke det at jeg nødvendigvis drar på byen. Jeg er egntlig ikke så ofte på byen. Men jeg er rett som det er hos venner og spiser og hygger meg (gjerne med en vindunk på slep). Fest for meg er sosialt lag ut i de sene timer, med en eller mange dråper alkohol. Lokasjon er ikke så vesentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg går ut/fester ca 3-4 ganger i året. Det frister faktiskt ikke lenger. Jeg jobbet på båt fra jeg var 19-27 år (nå er jeg 40), og da tror jeg at jeg festet meg ferdig for resten av livet |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Kidding, right?
|
Helt enig. Jeg er over førti, med unger og mann og nok av alene/hjemme/kosekvelder, men jeg er på nivå med Scarlett når det gjelder rusbruk tror jeg. Brisen en gang eller to hver måned, og et par litt saftigere runder hvert halvår.
![]() |
![]() |
#68 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Altså, jeg skjønner hvor Mjau vil hen. Jeg fikk høre av barnløse venner i sikkert to år etter at storesøster ble født at nå var jeg blitt så kjeldelig. Hadde ikke noe liv lenger. For mange betyr det å "ha et liv" å gå ut på byn hver helg, så jeg har ikke noe problem med å forstå at man tenker veldig annerledes om det å "ha et liv" etter barn.
![]() |
#69 |
Shake it out!
|
Age is just a number. Jeg er over 30 og har konstant god samvittighet.
![]() |
#70 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Vi drar ut og drikker om vi har barnevakt på besøk. Ikke litt, men passe/ganske mye. Før var det litt oftere, da lillebror ikke var så mammakjær som minstemor. Det har vært 1 gang i år, men blir nok mer etter hvert. Husker jeg var ute 12 ganger i 2007. Sist redigert av Dronningen : 24-09-10 kl 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Festrapport fra Junaiten: Tirsdag var vi på Pixies-konsert. Det ble konsumert tre slurker av en vin som var så grim at den måtte helles ut + to G&T. I kveld skal vi på Vinsmakingskveld (privat arrangement hos venner, innebærer å spise seg gjennom en tre-retters med en 2-3 viner til hver rett), i morgen skal vi på BBQ til venner (vi damer skal drikke vin mens vi ser mannfolkene montere lekestativ
![]() |
#72 |
Curlingkone
|
![]() |
#73 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg fester altfor lite. Nå som jeg er alene blir det omtrent aldri. Jeg skal en tur ut i kveld(dvs på fest til en arbeidskollega), men siden det er tanteskatten som skal sitte barnevakt blir det uten alkohol og hjemme i rimelig tid.
![]() |
#74 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg fester aldri. Jeg fikk barn før alle vennene mine, og de glemte til slutt at jeg eksisterte etter x antall år graviditet og amming.
![]() |
#77 |
Erfaren nok
|
Jeg også!
![]() |
#78 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?nei.. blir vel et par-tre ganger i året kanskje... Ja da blir jeg ganske snydens (altså ikke snøvlefull men HÆPPI og sjohei og sier morsomme ting og sånn) gitt og dagen derpå blir ganske så rolig kan jeg innrømme..
![]() |
#80 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Ikke så ofte på de helt store festene, og jeg er så å si aldri på 'byen' mer, men innimellom er det treff med venner, og det inkluderer ofte vin og trapperøyking og lått og løye.
![]() |
![]() |
|
|