|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Curlingkone
|
![]() Party! Fester du ofte?Jeg får ikke akkurat inntrykk av at folkene på FP er på fest hver helg.
![]() |
#2 |
Smugleser
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Nei, jeg fester ikke ofte. Lenger.
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Blir ikkje så ofte men syns det er veldig kjekt å reise på party/fest. Drikker alkohol men blir ikkje full, berre i ekstra godt humør.
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Fest?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Kanskje tre ganger i året, med andre ord meget sjeldent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Det varierer veldig, men er egentlig sjeldent på fest eller ute og fester.
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg er en party lover! Elsker det meste av sosiale lag, og om det er litt alkohol involvert, så er jeg ikke en brems. Blir ikke dritings da, det orker jeg ikke, men litt susete er flott. Sist redigert av Joika : 24-09-10 kl 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?
Dette har vært meg siden -08 tipper jeg, men begynner å bli litt sliten nå gitt.
![]() |
#11 |
Pauset
|
Når jeg kaller det en fest, så betyr ikke det at jeg nødvendigvis drar på byen. Jeg er egntlig ikke så ofte på byen. Men jeg er rett som det er hos venner og spiser og hygger meg (gjerne med en vindunk på slep). Fest for meg er sosialt lag ut i de sene timer, med en eller mange dråper alkohol. Lokasjon er ikke så vesentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg går ut/fester ca 3-4 ganger i året. Det frister faktiskt ikke lenger. Jeg jobbet på båt fra jeg var 19-27 år (nå er jeg 40), og da tror jeg at jeg festet meg ferdig for resten av livet |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg har store problemer med ordet "feste", som egentlig aldri har vært i mitt aktive vokabular. Men jeg tar gjerne et glass vin eller fire i godt selskap (og gjerne også i dårlig - les: mitt eget). Det blir som regel vin et par ganger i uka.
![]() |
![]() |
#15 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Selv fester jeg veldig sjeldent altså.
![]() |
#16 |
|
Jeg synes ikke du er snerpete i det hele tatt. Da jeg var singel, som jo bare er halvannet års tid siden, følte jeg ofte sterkere forventninger om at jeg skulle være ute på byen hver helg og feste, selv om jeg altså var godt over 30. Jeg orket ikke det, jeg. Da som nå syntes jeg det var greit en gang imellom, men ikke spesielt ofte. Da jeg svarte i sted tenkte jeg mest på fester, ikke på å gå ut på byen. Det gjør jeg i hvert fall sjelden, og da mer av typen ta noen glass med mannen eller venner og dra tidlig hjem enn noe annet. Jeg er som regel for trøtt til å være ute lenge uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Ups, her var jeg for kjapp. Vil gjerne presisere at jeg gir blaffen i om andre på egen alder er mye ute eller ikke, altså. Men jeg synes fortsatt ikke du er snerpete, du spør jo bare. Hvis du derimot begynner å kommentere til dem det du sier her, ville jeg si at du la deg borti noe du ikke har så mye med å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
Ja, det syntes jeg. Hva er galt med å fortsette dette livet om man liker det? Det handler vel ikke om verdier, men om å finne på noe annet enn å sitte hjemme i sofan hver helg, komme seg ut, treffe folk.. se på livet. Jeg har inntrykk av at veldig mange ikke gjør så veldig mye annet enn å leve på jobb og innenfor husets fire vegger, og for meg ville det føltes veldig trist og kjedelig. Men om det passer andre, som flott for dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
kan tilsettes alkohol
|
Gud bedre, jeg synes du er både snerpete, kjerring og aldri så lite fordomsfull!
![]() |
#20 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fullstendig enig. Å stigmatisere folk i midten av tredveårene på den måten er snerpete, hurpete og fordomsfullt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|