Sv: Party! Fester du ofte?
Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.
Grunnen til at jeg begynte å tenke på dette er fordi med FB ser man veldig lett hvem som er mye ute på livet i helgene. Folk på min alder som gjerne er ute hver helg, og at det er unntaksvis man har helt rolige helger. Har man det er det i alle fall lagt ut om det på FP, siden et tydeligvis er ekstraordinært.
Jeg reagerer faktisk litt på det. Selv om enkelte fortsatt er single og barnløse så tenker jeg at det er litt trist at man ikke har funnet andre arenaer å kose seg på, eller andre verdier i livet når man har nådd tredveårene, enn det å feste. Jeg kjenner jeg er veldig forbi det stadiet, og føler vel det er noe som hører tidlig tyveåre/tenårene til.
Jeg kjenner meg litt kjærring når jeg tenker sånn, men er jeg egentlig snerpete?
Jeg synes ikke du er snerpete i det hele tatt. Da jeg var singel, som jo bare er halvannet års tid siden, følte jeg ofte sterkere forventninger om at jeg skulle være ute på byen hver helg og feste, selv om jeg altså var godt over 30. Jeg orket ikke det, jeg. Da som nå syntes jeg det var greit en gang imellom, men ikke spesielt ofte. Da jeg svarte i sted tenkte jeg mest på fester, ikke på å gå ut på byen. Det gjør jeg i hvert fall sjelden, og da mer av typen ta noen glass med mannen eller venner og dra tidlig hjem enn noe annet. Jeg er som regel for trøtt til å være ute lenge uansett. 
|