|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolute Beginner
|
Pass på oljeovnene deresMinsten og jeg satt nettopp i sofaen, jeg surfet litt og drakk kaffe, han så på barne-TV. Vi skudde på oljeovnen vår da vi sto opp - slik oljefylt ovn på hjul som "alle" har. Plutselig freser det som om noen hiver vann på en badstuovn, og så flommer det olje over gulvet her. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass på oljeovnene deresDet samme skjedde med en slik ovn hos oss i fjor - aldri mer en sånn inn i huset her, nei! Kjempeskummelt!
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: Pass på oljeovnene deresUff, så skummelt!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Pass på oljeovnene deresJeg har angst for sånne ovner, de er ute av huset for mange år siden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Pass på oljeovnene deresMe har ein som står og samler støv, og eg vurderer sterkt å bytta den ut med ein anna frittståande ovn. Nå me er ferdig med oppussing og ommøblering, satser eg på å få på plass varmelister i stua og loftstua. Oljeovner er skumle!
|
|
|
#6 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass på oljeovnene deresHuff. Jeg er nok en av dem som har den stående på hele natten om vinteren. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pass på oljeovnene deresHadde en slik ovn for ca 15 år siden og den var kun i bruk en vinter før den ble kastet av samme årsak som HI. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
heimføing
|
Sv: Pass på oljeovnene deresHuff så skummelt. Var den gammel da? Merke eller prisnivå? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Pass på oljeovnene deresJeg har også en sånn ovn, men bruker den bare når jeg er i rommet. Om et par uker får vi varmepumpe, så da kan jeg heldigvis hive den ut. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Pass på oljeovnene deresVi har et par slike, og har det der i bakhodet ja.
|
|
|
#14 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass på oljeovnene deresOj det hørtes skummelt ut.. Vi bruker disse hele vinteren vi, Aldri hatt noe problemer eller vært så veldig skeptisk egentlig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pass på oljeovnene deres
Link til fy-liste?
|
|
|
#16 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Pass på oljeovnene deresJeg vet det, og trykker det litt ned for tida. Jeg har ikke annet å fyre med, og uten disse ovnene blir det kaldt. Planen er imidlertid å bytte ut de jeg har med slike konvektorovner, eller hva det heter. Jeg trenger at minst en står på i gangen på nattestid.
|
|
|
#17 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass på oljeovnene deresEr slike konvektorovner bedre? Jeg har ingen peilig.. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Pass på oljeovnene deresKonvektor? lite oppdatert på ovnfronten, skjønner jeg...
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Ja, MYE bedre. Det blir varmt på et blunk, vi kjøpte to slike i fjor i sprengkulden.
|
|
|
#20 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|