|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Trenger tips om koselig lunsjsted i OsloMannen og jeg skal lunsje sammen i morgen, og jeg trenger tips om et koselig sted - gjerne hvor de har et utvalg småretter.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i OsloDu, det leter jeg etter hver gang jeg er i Oslo, men det er skralt til å være en hovedstad, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
geskjeftig
|
Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i OsloOm dere ikke har det travelt: Fyret på Youngstorget. Oppe på balkongen der.
|
|
|
#8 |
|
WF: BNBE
Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i Oslo
Det hadde jeg tenkt å foreslå også!
|
|
|
|
#9 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i OsloMat og Mer på Bjølsen eller Sagene Lunsjbar. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i OsloEr det sånn at spisestedene i Oslo er veldig spredt? Jeg merker at jeg ikke er vant til å gå så langt for å finne spisesteder. Jeg sliter ofte med å finne gode steder. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I mål
|
Oslo S - Slottet er jo "turiststrekningen", så der er det liksom ikke mye å ta av som er noe. Ikke så mange av oss som bor i Oslo som spiser der særlig ofte, tror jeg.... De gode og fine og sjarmerende stedene ligger i stor grad i lokalmiljøene, type Løkka, Sagene og slikt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i OsloPascal i Tollbugata er jo ikke store omveien fra Karl Johan evtentuelt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
geskjeftig
|
Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i OsloÅpent bakeri bak slottet avbefales akkurat til lunsj, med mindre dere vil sitte på fanget til noen. jeg kan anbefale Kafe Caffe (eller noe sånt) i Parkveien. Litt lenger bort i gata, rett ved trikkestoppet.
|
|
|
#14 |
|
Off the map.
|
Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i Oslohttp://www.tullins.no/
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i OsloJeg blir aldri lei av Bølgen og Moi på Briskeby.
|
|
|
#16 |
|
Textrovert
|
Men der er jo akustikken helt grusom. Men kan sitter tre cm unna hverandre og ikke høre et pip av hva den andre sier. Dessverre, for stedet ellers er veldig ok.
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Skjønner. Men litt synd, for jeg kommer ofte med flytoget og skal i retning andre enden av Karl Johan, og da har jeg ofte dårlig tid og må ha mat. Jeg er alene i disse tilfellene, og jeg spiser ikke brød, om det skulle være av betydning. Så jeg blir kjempeglad for tips. |
|
|
|
![]() |
|
|