Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger tips om koselig lunsjsted i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 11:31   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips om koselig lunsjsted i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth

Er det sånn at spisestedene i Oslo er veldig spredt? Jeg merker at jeg ikke er vant til å gå så langt for å finne spisesteder. Jeg sliter ofte med å finne gode steder.

Oslo S - Slottet er jo "turiststrekningen", så der er det liksom ikke mye å ta av som er noe. Ikke så mange av oss som bor i Oslo som spiser der særlig ofte, tror jeg.... De gode og fine og sjarmerende stedene ligger i stor grad i lokalmiljøene, type Løkka, Sagene og slikt.

Av gode steder jeg liker som er mer sentrumsnære, er det verdt å nevne Tekehtopa på St Olavs plass (? tror jeg det heter). Jeg liker også alle Åpent Bakeriene, det ligger et par rett bak slottet, dog er jeg mest på Sandaker. Jeg har tidligere vært litt på Coco Chalet, og det ligger rett ved Steen og Strøm og ble i sist anmeldelse omtalt som en perle i et ellers begredelig strøk for god og hyggelig matbit. Oppe i Ullevålsveien ligger jo blant annet Pascal, som også har vært et fint sted.

Og Fyret på Youngstorget er bra ja, og det er jo veldig sentralt så lenge man bare avviker litt fra Karl Johan.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.