|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baltie - nå kan vi ta den! (Om krig skal være høflig eller ei.)
Hva som er interessant å diskutere og ikke er det vel strengt tatt ikke bare deg som definerer i dette samfunnet vi lever i. Ting kan tyde på at opptil flere synes at symbolbruk er interessant å diskutere. Soldatene har ikke carte blanche.
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sludder. Selvsagt er det jeg som setter hva som skal være på dagsordenen i hele samfunnet. Noe annet skulle tatt seg ut. |
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Baltie - nå kan vi ta den! (Om krig skal være høflig eller ei.)Jeg synes ikke det er rart eller overraskene at menige soldater eller lavere grads offiserer blir, og fremstår som, tullinger når de er i en krigssituasjon. Virkelig ikke. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Baltie - nå kan vi ta den! (Om krig skal være høflig eller ei.)Avisene er 'noe' villedende. Rune er reflektert, dyktig og en fabelaktig leder, og så langt fra bavian som det vel er mulig å komme.
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Det var vel en ung mann på 22 år som hadde sagt det om at drap var bedre enn sex? |
|
|
|
#27 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
|
|
|
#28 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Baltie - nå kan vi ta den! (Om krig skal være høflig eller ei.)Intervju i Aftenposten i dag: http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3849555.ece
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Baltie - nå kan vi ta den! (Om krig skal være høflig eller ei.)Jeg leste det. Jeg får mark. |
|
|
|
#30 |
|
Sperret
|
Sv: Baltie - nå kan vi ta den! (Om krig skal være høflig eller ei.)Jeg er veldig overrasket over reaksjonene som har kommet på dette. Jeg synes måten det ble håndtert på i ledelsen (blant andre generalinspektøren for Hæren og forsvarsministeren) har vært helt forferdelig, og jeg synes nesten det er på kanten at de kan fortsette som før etter dette. |
|
|
|
![]() |
|
|