|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?
Du kan jo foreslå at dere synger skjærende og falskt "De hadde ikke godteri! Her bor det gjerrige folk! gjerrige folk! Hadde ikke godteri! Null godteri til oss! Hold dere unna alle barn! Her har de ikke noe godt!" mel kongesangen/rødgrøt med fløte på/nå går de gamle hjem
|
|
|
#102 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?I USA er det ingen som egentlig gjør noen knep, bortsett fra rampete ungdommer. Det er heller ikke særlig kosher å gjøre noen knep i Norge, når det tross alt er såpass mange som ikke feirer. Vi har pleid å avtale med naboene på forhånd om det er greit at vi kommer.
|
|
|
#103 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg tror jeg har skrevet om det før, men da jeg var i Mexico, husker jeg en butikk som solgte fargerikt godteri som så kjempelekkert ut. Bortsett fra at alt smakte av superhot chili ... |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Esme, mener at det er slik at om det utelyset er tent den dagen, så er det godteri å få. Er den slukket, så ringer ingen på. Sånn er det ihvertfall her, og det fungerer veldig bra. Ingen som finner på fantestreker, heldigvis. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Mother of Dragons
|
Det var lurt!
|
|
|
#106 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Første året etter at vi flyttet inn i forrige huset da var vi ikke hjemme. Og jaggu kastet ikke noen drittunger egg på veggen. De flekkene ble værende i flere år til det var tid for å male huset.
|
|
|
#107 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jada, her er det også sånn at de som ønsker besøk har tent lys, så jeg ser ikke for meg at det blir en aktuell problemstilling. Men jenta vil ha en plan, nemlig. Sånn i tilfelle. Selv om vi skal være veldig veldig snille.
|
|
|
#108 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Vi fikk egg i fjor, kastet ned fra naboen (retningen tydet i hvertfall på det). Og vi var hjemme ...
|
|
|
#109 |
|
Drømmer
|
Her kommer de selv om utelyset er av. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Det er jo forferdelig trist. Jeg elsker Halloween, men liker ikke ramp! Første gang mine barn gikk Trick or Treat, så visste jeg at ingen av naboene engang viste hva det var( for 10 år siden, i en liten bygd på Vestlandet.) Så da sa jeg til ungene at det var greit, men at vi skulle gjøre det litt annerledes. De skulle dele ute snop til de de ringte på hos i stedet. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg synes ikke man skal gjøre noe om man ikke får noe. Man går jo rundt og tigger og bør ikke straffe de som ikke vil gi noe. Det er jo med på å ødelegge Halloween.
|
|
|
#112 |
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Og angående engangshansker, noen som vet hvor man kan få tak i ca4 stk? Synest det blir så dumt å måtte kjøpe en hel pakke på apoteket. Eller kanskje noen har gjort det og vil selge meg noen?? |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Jeg tar noen fra jobb, rett og slett. Eller så kan man jo kjøpe gummihansker.
|
|
|
#114 |
|
Drømmer
|
Her hadde alle minus 2 stk skumle masker. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Drømmer
|
Veldig lett å stoppe han når noen ringer på... |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Tja, jeg syns ikke det bør være så vanskelig å stoppe et barn fra å åpne en dør at man trenger å himle med øynene, det var bare et spørsmål. Jeg ville tro at de fleste barn holdt seg unna døra om de ble skremt en gang, og ikke løp bort for å åpne på nytt og på nytt etter det. Når det er sagt syns jeg selvsagt at dere er i deres fulle rett til å ikke feire pg ikke ville ha noen på døra.
|
|
|
#118 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Halloween ja.....
07 og 10 Sist redigert av Esme : 16-10-10 kl 22:59. Årsak: Ikke ytringsfrihet i denne tråden. Sensurert på grunn av pomping. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
slik tenkte jeg også for noen år siden. Helt til eldstemann begynte å snakke om Halloween og ville gå. Da var det kommet i hus
|
|
|
#120 |
|
Drømmer
|
Man skulle selvsagt tro det , men ikke den gutten her. |
|
|
|
![]() |
|
|