Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket stjernetegn er du født i?
Væren 16 8,74%
Tyren 17 9,29%
Tvillingene 14 7,65%
Krepsen 15 8,20%
Løven 12 6,56%
Jomfruen 16 8,74%
Vekten 24 13,11%
Skorpionen 20 10,93%
Skytten 16 8,74%
Steinbukken 9 4,92%
Vannmannen 10 5,46%
Fiskene 13 7,10%
Jeg ligger helt på vippen mellom to tegn 1 0,55%
Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-10, 18:50   #61
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?

Fisk her!

Tror mer på et skikkelig horoskop enn det generelle i ukebladene.
Har bursdag i februar og før hver bursdag står det i et eller annet ukeblad at jeg har en overraskelse i vente dah!

Gammel 19-10-10, 18:52   #62
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er fisk og finnes ikke hverken romantisk, drømmende, kunstnerisk eller musikalsk

Gammel 19-10-10, 19:02   #63
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Skytten her, null tro på astrologi.

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det er så typisk skytter as

Skytte jeg også, og astrologi er selvsagt bare tull.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 19:06   #64
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vekter skal være vakre og kunstneriske. Yeah, right!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 19:36   #65
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er skorpion, og fødd "aen i ellefte". *barnslig*

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 19:46   #66
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Skorpion her.

Gammel 19-10-10, 19:46   #67
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er tyr og noe mer en det vet jeg ikke.
Astrologi er ikke helt min greie.

Gammel 19-10-10, 19:52   #68
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Du er utålmodig og hater å vente
Du elsker forandringer og nye utfordringer
Du orker ikke at andre bestemmer over deg
Du liker å vinne
Du liker ikke for faste rutiner
Du hater monotoni
Du er dristig
Du er handlekraftig
Du er impulsiv
Du elsker sex
Du liker fysisk aktivitet

Finnes det noen som ikke kan si "check" på minst tre av disse?

Mannen, som er veldig ulik meg, er også vær og kan også krysse av for de fleste tingene på denne listen. I likhet med de mange værvennene våre.

Og nei, jeg tror ikke noe på det. Hadde jeg vært født til termin (medio mars) ville jeg altså vært en sårbar og sart liten fisk?

Gammel 19-10-10, 19:56   #69
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fisk her, en typisk fisk og flasket opp på horoskoper og sånne kort....taråt?
Og er en IKKE troende!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 20:24   #70
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er tvilling.

Typiske trekk for tvilling er:

• Du har en velutviklet sosial intelligens
  • Du er ekstremt verbal
  • Du elsker alt som er nytt og spennende
  • Du er en notorisk flørt
  • Du er nysgjerrig
  • Du liker å lære nye ting
  • Du er meget sosial
  • Du kan gjøre flere ting på en gang
--> Og jeg kan vel si at alle disse punktene passer meg (og sikkert mange flere... )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 20:43   #71
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skorpion, og tror ikke et fnugg på astrologi.

Gammel 19-10-10, 20:44   #72
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg avskrev astrologi da det gikk opp for meg at den treigeste jenta i klassen var født i samme stjernetegn som meg selv.
Det hjalp heller lite å lese at Løver liker å danse på bordet. Det er definitivt ikke meg.

Gammel 19-10-10, 20:46   #73
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ved første øyekast ser det ut som jeg skulle vært født 6 dager seinere og vært jomfru.

Gammel 19-10-10, 21:25   #74
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

• Du hater begrensninger
  • Du er meget eventyrlysten
  • Du oppfattes ofte som en bedreviter
  • Du er full av ideer
  • Du er inspirerende
  • Du elsker å utvide horisonten
  • Du har din egen moral
Om personlig horoskop
Stemmer vel egentlig veldig godt.

Skytte?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 21:28   #75
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg er Løve med ascendant i Løven.
Heldigvis har jeg månen i Steinbukken, ellers hadde jeg ikke vært tilsnakkende.

Astrologi er litt som religion - det handler litt om å tro.
Synes astrologi er spennende og morsomt, men lar det ikke styre livet mitt på noen måte.

Gammel 19-10-10, 21:31   #76
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Kreps. Jeg er veldig lite opptatt av astrologi, men jeg ser at beskrivelsen passer ganske bra.

Gammel 19-10-10, 21:36   #77
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vær. Vippen mellom to tegn finnes det ikke noe i realiteten som heter. Tegnene går over et visst klokkeslett på hvert sted på kloden, forskjellige fra år til år. F.eks. så gikk den over fra vannmann til fisk klokken 02.03 den 19. februar i 2003 i Oslo. Det hadde jeg funnet ut av i forvei. Herremannen ble vannmann og det er nok bra for ham med tanke på at mammaen hans er vær og pappaen hans er skytt. Jeg hadde et program som fant ut av dette, men nå for tiden kan man sikkert finne dette på nett.

Astrologi er litt fascinerende og morsomt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 21:39   #78
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vekt, med ascedanten i toern.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 21:39   #79
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Hva? Er ikke du Fisk, torsk?

Gammel 19-10-10, 21:46   #80
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en følsom kreps.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.