Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket stjernetegn er du født i?
Væren 16 8,74%
Tyren 17 9,29%
Tvillingene 14 7,65%
Krepsen 15 8,20%
Løven 12 6,56%
Jomfruen 16 8,74%
Vekten 24 13,11%
Skorpionen 20 10,93%
Skytten 16 8,74%
Steinbukken 9 4,92%
Vannmannen 10 5,46%
Fiskene 13 7,10%
Jeg ligger helt på vippen mellom to tegn 1 0,55%
Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-10, 15:05   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?

Hvilket stjernetegn er du født i?

Avviser du astrologi helt, eller synes du det er interessant? Kjenner du deg igjen i beskrivelser av personlige egenskaper for ditt tegn?

Klikk her for å se en (tilfeldig fremgooglet) beskrivelse av de ulike tegnene.

Sist redigert av Bluen : 19-10-10 kl 15:19.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:06   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?

Jeg er født i kverulanten tror jeg. Kjenner meg ganske godt igjen også. Med en ascendant eller hva det heter i bavianen og en i vampyren.

Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:07   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemte kategorien "nekter å svare på spørsmålet".

Gammel 19-10-10, 15:11   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vekten.

Jeg avviser astrologi helt, men synes det er ustyrtelig morsomt at de fleste jeg kjenner som er like vinglepetter som meg, også er vekter.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:12   #5
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en okse... Jeg var opptatt av astrologi da jeg var en 17-19 år, men fant vel ut at det ikke var noen absolutte sannheter der *overraskelse* Har siden ikke brukt så mye tid på det. Tar meg selv i å generalisere og kategorisere andre ut i fra når de er født da. Sånn for meg selv, inni mitt hode. Lar det sjelden komme ut, slik at jeg ikke blir avslørt med tanke på at jeg faktisk bruker tid og hjernekapasitet (?) på det.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:12   #6
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skytten her, null tro på astrologi.

Gammel 19-10-10, 15:12   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vekten.

Jeg avviser astrologi helt, men synes det er ustyrtelig morsomt at de fleste jeg kjenner som er like vinglepetter som meg, også er vekter.

Vel, det ser ikke ut til at dere har problemer med å bestemme dere for om dere skal svare på undersøkelsen, i alle fall. Dere leder!

Gammel 19-10-10, 15:13   #8
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kreps. Jeg har lest svært få horoskop opp i gjennom så jeg vet ikke helt om jeg oppfyller krepsens egenskaper. Men jeg elsker krepsehaler, da. .jupp: Teller det?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:14   #9
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Skytten her, null tro på astrologi.

Det er så typisk skytter as

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
Gammel 19-10-10, 15:16   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Kreps. Jeg har lest svært få horoskop opp i gjennom så jeg vet ikke helt om jeg oppfyller krepsens egenskaper. Men jeg elsker krepsehaler, da. .jupp: Teller det?

Det er neppe tilfeldig.

Jeg er forresten skorpion (med ascendanten i løven), og har omtrent samme forhold til astrologi som sindrome. Tidlig i tenåra forleste jeg meg litt på det, og var ikke minst veldig opptatt av hvilke tegn (les: gutter) jeg skulle passe sammen med. Etter hvert har jeg vel blitt mer skeptisk, gitt. Likevel må det sies at de to lange forholdene mine har involvert menn som (kreps og steinbukk) skorpioner sies å være en god match med.

Når jeg tenker på bakgrunnen for vitenskapen - at himmellegemenes posisjon i fødselsøyeblikket skal være bestemmende for et menneskes karakter og skjebne, er det nesten vanskelig å ikke fnyse. Likevel synes jeg det er morsomt når noen svarer veldig godt til beskrivelsen av tegnet sitt. Det skjer forbausende ofte, synes jeg faktisk.

Gammel 19-10-10, 15:19   #11
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

...og var ikke minst veldig opptatt av hvilke tegn (les: gutter) jeg skulle passe sammen med.

Likevel må det sies at de to lange forholdene mine har involvert menn som (kreps og steinbukk) skorpioner sies å være en god match med.

Bytt ut den steinbukken med en fisk og så kan jeg kopiere denne også

Gammel 19-10-10, 15:19   #12
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Hvor finner man de beste beskrivelsene for sitt tegn da? Her er et årshoroskop 2010 for krepsen. Bedre helgardering skal man lete lenge etter :

Sitat:

Kjærlighet, parforhold og sosialt samvær
Den lille, men gjennomgripende planeten Pluto er i ditt solare hus for parforhold. Der blir den frem til 2024! Pluto bringer forandringer, spesielt de som har overlevd seg selv, eller ikke lenger fungerer. For å si det tydelig og klart, dette betyr at forhold hvor den kjærlige og lidenskapelige glansen er rustet hen, kan opphøre. Eller det må en grundig snuoperasjon til. Er du i en slik situasjon, husk at valget er alltid ditt! Ettersom dette er en langsom prosess, skjer ikke ting over natten. Har du derimot et bra forhold til din elskede, vil det intime og fysiske begjæret for hverandre bare forsterke seg. For deg som søker romantikk og kjæreste, vil du ha så mange forhold du selv ønsker. Men du må selv søke de. Foruten det, vil du ikke velge det første og beste som kommer på din vei. Sikkert og fremtid betyr mer enn gøy og moro.

Leveregel for 2010: Det jeg investerer i meg og mitt, kommer mine kjære til gode!

Gammel 19-10-10, 15:19   #13
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vekt en typisk vekt også. Liker best å ha ett alternativ å velge på - alt annet kan bli fryktelig dyrt..

Gammel 19-10-10, 15:21   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Dragen.

Beskrivelsen stemmer.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:21   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Hvor finner man de beste beskrivelsene for sitt tegn da?

Om siden er god, vet jeg ikke, men jeg la til en link i hovedinnlegget.

Det var da voldsomt til overskudd av vekter, da!

Gammel 19-10-10, 15:22   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ni måneder etter jul og nyttår! : produsert nyttårsaften 1968 :

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 19-10-10 kl 15:32.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 15:26   #17
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

Om siden er god, vet jeg ikke, men jeg la til en link i hovedinnlegget.

Og krepsen passet bra!

Og det gjorde tvillingene, væren, vannmannen, fiskene og vekten også!

Gammel 19-10-10, 15:26   #18
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det er så typisk skytter as

Really? Revurderer min tro. *paradoksal*

Gammel 19-10-10, 15:32   #19
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke på vitenskapen bak astrologi, men jeg tror veldig mye på teknikkene bak cold reading, og der passer astrologien inn som fot i hose. Synes det er veldig gøy. Som tenåring trodde jeg på det, og husker hvor skuffet jeg ble da jeg skjønte at det absolutt ikke var noen hold i teoriene bak.

Det er fordi vi vekter er så pliktoppfyllende.

Gammel 19-10-10, 15:33   #20
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og krepsen passet bra!

Og det gjorde tvillingene, væren, vannmannen, fiskene og vekten også!

Bare vann og luft tegn på deg. Kjenner du deg ikke igjen i noen jord og ild tegn?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.