|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
saftig
|
Sv: Er det bare kvinnen som skal bestemme om man skal beholde når man blir gravid?Selvsagt bør kvinnen høre på den potensielle faren og ta hans mening med i vurderingen, men selvsagt er det hun som tar valget om å beholde barnet eller ei. Det går bare ikke an å mene noe annet med mindre man er helt på styr.
|
|
|
#22 |
|
er her
|
Sv: Er det bare kvinnen som skal bestemme om man skal beholde når man blir gravid?Jeg kan skjønne en manns frustrasjon oppi en sånn situasjon, men til slutt er det kvinnen som må ta et valg. Men jeg håper da det vil være en god diskusjon rundt dette i forkant av avgjørelsen, er man i et stødig forhold bør ikke abort være en forhastet beslutning på bakgrunn av en persons vurdering.
|
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det bare kvinnen som skal bestemme om man skal beholde når man blir gravid?
Jupp. Og hvertfall om de er i et godt forhold.
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er det bare kvinnen som skal bestemme om man skal beholde når man blir gravid?
Du åpner så veldig for dialog.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg regner med at det er måten som de fleste gjør det på (diskuterer), men alle er ikke like oppegående som oss her på FP. Jeg har hørt om tilfeller der kvinnen bare har gjort det uten å diskutere saken. Men i slike tilfeller så kan det selvagt være mye annet som er feil i forholdet/relasjonen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mother of Dragons
|
Og om det er noen som faktisk tar abort sånn "oi, i dag skal jeg shoppe litt og så ta en abort og så på kino" så er det jo helt greit at de ikke skal bli foreldre med det første.
|
![]() |
|
|