|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?Løper og gjemmer meg og satser på at problemet løser seg selv (på jobb hvertfall). Den strategien burde kanskje ikke funke, men den gjør ofte det.
|
|
|
#22 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?Alt kan treneres.
|
|
|
#23 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?
Det aner meg at noen vil oppdage strategien før eller senere. Eller har du en veldig spesiell jobb
|
|
|
#24 |
|
Sperret
|
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?Det spørs veldig hva det gjelder. Mye utsettes i det lengste mens jeg håper det går over av seg selv. Noe er det bare å gyve løs på med en gang for å få det unna. Det hender jeg irriterer meg, sukker og stønner for meg selv. Er jeg på jobb, er det bare å rydde skrivebordet og hente kaffe, og gyve løs. Er jeg hjemme og skal gjøre mindre krevende kjipe saker er det om å gjøre å bli opptatt av noe annet. FP, f.eks. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?Jeg utsetter alt i det lengste, noe som gjør at det blir veldig slitsomt når det virkelig må gjøres. Men jobber best under press. Det er utrolig hvor rent og ryddig det er her når jeg har viktige ting å gjøre i forbindelse med skolen
|
|
|
#28 |
|
Leser
|
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?Hvis jeg bare "ikke har lyst" er jeg temmelig ryddig. Jeg bare gjør det, kanskje jeg ikke stråler som en sol, men jeg skimrer i alle fall litt. Det samme gjelder mannen min.
|
|
|
#29 |
|
Sperret
|
Så greit! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mmm, skeptisk
En av de yderst få fordelene med å være eneste it-konsulent i en bedrift. Det er uansett ingen andre som har noe som helst peiling på hva du driver på med.
|
|
|
#31 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?Noen ganger gjør jeg det jeg ikke har lyst til å gjøre, eks. husarbeid, med en gang med høy musikk på øret og veldig kort lunte. Andre ganger gjør jeg som strutsen og håper at problemet/oppgaven forsvinner av seg selv. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Leser
|
Her har du et glitrende portrett av meg under våre diskusjoner om saken:
|
|
|
#33 |
|
One of These Days
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Dette kunne jeg ha skrevet selv. Finner på alt mulig annet før jeg plutselig finner ut, at nå skal jeg bare gjøre det. Og så gjør jeg det i full fart, og blir ferdig med det. |
|
|
|
#35 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Eg har visst funne mi tvillingsjel i dette temaet ser eg. Akkurat sånn er det. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?Prokrastinerer.
|
|
|
#37 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?Jeg utsetter alltid ting som jeg virkelig ikke liker og husarbeid kommer vel omtrent på toppen av den lista.
|
|
|
#38 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan oppfører du deg når du må gjøre noe du ikke har særlig lyst til å gjøre?Kommer litt ann på hva det er. Når jeg ikke har lyst til å vaske hjemme (det har jeg aldri lyst til), så inviterer jeg folk på besøk gjerne. Da går det unna! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mmm, skeptisk
Denne er obligatorisk når man prøve å lære seg CSS
|
|
|
#40 |
|
Pauset
|
Ha ha! Den var bra! Det er akkurat sånn jeg opplever det nå... Jeg endrer en tag og tror jeg er inne på noe shikli zmart, men så spretter ting bare rundt tilsynelatende vilkårlig. |
|
|
|
![]() |
|
|