|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Omsider smakt den mye omtalte oreokakenEtter å ha lest utrolig mye om Oreokaken fikk jeg omsider smakt på den på lørdag. Og nå er det absolutt ingen krise om jeg ikke blir hekta på alle kaker jeg smaker på, men jeg må bare si at den er utrolig oppskrytt! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenDet er jeg enig med deg i, jeg synes den er kvalmende søt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenJa, det er jeg enig i. Jeg har laget den mange ganger og er temmelig lei den nå. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenJeg synes den er fantastisk, men det finnes jo mange kaker som er enda bedre. Jeg liker bedre sitronvarianten, den er frisk og god. Og så holder det selvsagt med 1 tynt stykke, da det er mektige saker.
|
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenJeg syns den er kjempegod, men det holder med ett lite stykke.
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenJeg har funnet ut at Oreokake er den kaka det lønner seg mest å kjøpe når man er ute på cafe. Skal man lage ei kake selv så blir den fort dyr, så spiser man så man blir skikkelig kvalm og så kaster man resten. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenOreokake på kafé er disgusting. Helt annerledes enn hjemmelaget, som bare er søt og kvalm. På kafé er den som regel seig, kompakt og med seige kjeksbiter i. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenJeg elsker den og kan nesten ikke få nok!
|
|
|
#11 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenEr enig med deg på den Maxi, jeg styrer helt unna. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenJeg har min første Oreo-kake i kjøleskapet nå. Den skal testes i morgen
|
|
|
#13 |
|
Langøret
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenJeg har aldri smakt Oreokake,men jeg tror ikke jeg liker den,siden jeg ikke liker Oreokjeks,da er det kanskje liten vits i å kaste seg rundt og lage den kaken. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omsider smakt den mye omtalte Oreokaken
Syntes egentlig dette hørtes ut som to sider av samme småkvalme sak. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Njaa. Hjemmelaget er luftig, men søt og kvalm. Kafékaka er alltid kompakt og seig og overraskende sur i smaken. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenJeg liker den heller ikke noe særlig godt. Jeg liker faktisk den seige kaféversjonen bedre enn den søte hjemmelagede. Jeg synes alltid at det første stykke er himmelsk, og faller helt av etter to-tre biter til.
|
|
|
#17 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg liker ikke oreokjeks, ikke krem, ikke sjokolademousse og ikke kremost naturell, men utrolig nok liker jeg oreokake.
|
|
|
#18 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenJeg liker den veldig godt, men den aller beste kaken jeg vet, tror jeg er Snickerskaken.
|
|
|
#20 |
|
Langøret
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omsider smakt den mye omtalte OreokakenHmm.. Kanskje jeg må prøve den likevel,men da trenger jeg oppskrift,anyone? |
|
|
|
![]() |
|
|