|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bør barn ha (tilgang på) digitale spill?Jeg synes du bør innføre fast spilletid 1 time etter barne-tv.
|
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bør barn ha (tilgang på) digitale spill?
|
|
|
#123 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Bør barn ha (tilgang på) digitale spill?Og ikke minst, låne mammas neglelakk så man kunne markere hvor på lydhodet man fikk best resultater. Ah those were the days, nå ble jeg nesten nostalgisk her. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#126 |
|
Passiv
|
Sv: Bør barn ha (tilgang på) digitale spill?Ah - rookiemistake. Svaret når de lurer på ting inni spillet er: "Hvis du skal være stor nok til å spille så må du løse sånne problemer selv. Det er ikke min hobby." |
|
|
|
#127 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bør barn ha (tilgang på) digitale spill?Det hjelper nok ikke å få ungene til å Google om maskinen henger.
|
|
|
#128 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Bør barn ha (tilgang på) digitale spill?Dette minnet meg på at jeg må huske å få rammet inn Zelda-spillet mitt. Nummer en, til nes. Åh du glitrende gullkassett.
|
|
|
#129 |
|
can-jur
|
Jada, eldstebror får det til, men ikke jeg
|
|
|
|
#130 |
|
Glamorøs
|
Og nettopp det er et godt argument for spill syns jeg, slik at voksne faktisk kan følge med på hva ungene driver med og bli bedre på det selv også.
|
![]() |
|
|