|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Drømmer
|
Sv: MatbokstipsVi har veldig mye matbokser, mange metallkofferter, en hamburgermatboks, en i plastikk fra Nille og en Legomatboks. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Matbokstips[quote]
Nei, dei varmer ikkje mater her. Kjøkkenet er låst, og da hadde nok endt med at ho kun spister frukta.
|
|
|
#23 |
|
Drømmer
|
Sv: Matbokstips[quote=SiriP;2541691]
Hadd de ikke små ? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Off the map.
|
Sv: MatbokstipsNå har jeg vært ute i lunsjen og kjøpt nye matbokser. Det ble to Blafrekofferter:
|
|
|
#25 |
|
|
Sv: MatbokstipsTusen takk, Minni! Når eg berre får leita litt, så finner eg. Denne såg kjekk ut, sjølv om eg er litt usikker på korleis ein får skålene ut når dei er fulle av mat.
|
|
|
#27 |
|
flisespikker
|
Sv: MatbokstipsGranit har billige, hvite, halvgjennomsiktige bokser i masse ulike størrelser, nesten alle (unntatt de aller minste) har løse innerbokser slik at man får flere rom. Vi bruker to eller tre av disse til Poden til vanlig, litt avhengig av hva han har med seg, og er kjempefornøyd - de går i oppvaskmaskinen, og lokkene er tette og lette å få av og på.
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
Sv: Matbokstips
Den har vi, og den er superduperfin. Men vanskelig å håndtere for små fingre. Det er nemlig ganske vanskelig å lukke dem skikkelig, og man må presse i et spesielt mønster og rekkefølge. I tillegg er den MEGASCHWÆR, i forhold til hva som egentlig er plass oppi den. Ikke får den plass oppi de myke thermoboksene heller, så maten kan ikke holdes kald med kjøleelement, eller varm uten.
Sist redigert av Tallulah : 23-11-10 kl 12:50. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: MatbokstipsVi har slike som disse fra Tupperware. Jeg synes de er greiere iom at man slipper å ta ut boksene inni boksen for å vaske det i maskinen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Yes, we can!!
|
Hvor får man kjøpt slike?
|
|
|
#31 |
|
flisespikker
|
På Granit.
|
|
|
#32 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MatbokstipsSlår et slag for LapTop, synes den er god! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Glamorøs
|
Sv: MatbokstipsLaptop har kommet med bedre lokk, som gjør at alle de ulike rommene er helt tette. De har også en thermolomme utenpå, som man enten kan legge fryseelementer i, eller som kan holde innholdet varmt.
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: MatbokstipsHelt tette er de vel ikke, synes du det altså? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MatbokstipsEr ikke de metallkoffertene litt store da? Trenger noe til 1. klassing neste år. Hun har aldri hatt med seg mat i bhg (fått servert alle måltid i bhg i alle år) og ser for seg å ha mange små ulike retter. Hva vil passe best? Hvor kjøpes laptop? Hvor får jeg tak i småbokser? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
bits and pieces
|
Jeg sliter med å få nok mat til eldstemann i sånne vanlige matbokser, men han trenger mye mat også.
|
|
|
|
#38 |
|
Drømmer
|
De er litt for små her , når jeg skal sende med han mange små bokser med diverse i. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: MatbokstipsBiltema har noen supre bokser, ligner på dem som Skilpadda skriver om. Rimelige er de også, og de holder seg veldig godt.
|
|
|
#40 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MatbokstipsVi har 6 stk. metallkofferter, to TW-matbokser med to mindre bokser inni |
|
|
|
![]() |
|
|