Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Guttefintøy

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-10, 14:11   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Guttefintøy

Hva skal småguttene ha på seg på julaften?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 14:12   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: guttefintøy..

et eller annet jeg kjøper på lillejulaften kanskje.

Nei, vi får se - skjorte og bukse sikkert. Vi er i syden, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe på Sara kids dagen før.

Gammel 18-11-10, 14:15   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Skjorte, vest og litt finare bukse. Sliter litt med å finne fine vestar, men fann ein i einsfarga grå på Cubus. Det får duge. Eg tenker kvit skjorte på julafta og lys blå skjorte dei andre pyntedagane. Dress passar betre for litt større barn. Synes eg.

Gammel 18-11-10, 14:17   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes heller ikke dress er noe must for små gutter. Kanskje i et litt stivpyntet bryllup, men ikke til vanlig julefeiring.

Gammel 18-11-10, 14:17   #5
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Skjorte, vest og litt finare bukse. Sliter litt med å finne fine vestar, men fann ein i einsfarga grå på Cubus. Det får duge. Eg tenker kvit skjorte på julafta og lys blå skjorte dei andre pyntedagane.

Samme her. Vest fra Cubus i tilfelle han nekter å bruke den fine jeg har strikka i tynn ull. Hvit skjorte på julaften, lysblå seinere. Og slips!

Gammel 18-11-10, 14:18   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siste 3 årene har jeg kjøpt juletøy til minstemann på Lindex. De har noen fine hvite skjorter med små striper i svart, grått og sølv. Så har vi grå dressbukse og grå "dress"-vest til.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 14:20   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Samme her. Vest fra Cubus i tilfelle han nekter å bruke den fine jeg har strikka i tynn ull. Hvit skjorte på julaften, lysblå seinere. Og slips!

Har du bilde eller oppskrift på den du har strikka? Høyres ut som eit finfint prosjekt for, eh, svigermor.

Gammel 18-11-10, 14:25   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

I fjor ble han dårlig av juletreet så etter ca 30 min i hvit skjorte og strikket nøstebarn vest i petrol og finbukse fikk han tulse rundt i nissepysjen sin..
Vi skal jo bare være hjemme så jeg vurderer å egentlig ikke kjøpe noe voldsomt til han i år. snuppa er hos faren sin så her blir det veldig få og veldig rolig..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 14:37   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Enten bunad eller dress.

Gammel 18-11-10, 15:12   #10
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aner ikke, har en ønsketråd ute. Synes ikke jeg finner noe fint i butikkene.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 15:17   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt inn to sett fra Norlie samt at vi har finskjorter til å bruke under fra før.
Det høres kanskje litt i overlag ut, men det er så mye som skjer fra November til Mars i vår familie at finklærne er i bruk jevnlig og da er det fint å ha noe å bytte i mellom

Gammel 18-11-10, 15:43   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Her blir det hvit skjorte og lysgrå strikket vest, og svart "dressbukse". Det var den eneste buksa jeg fant på cubus som ikke var dongeri. De andre ble for røffe for jul, syns jeg. Den hvite skjorta har noen grå tegninger/mønster på rygg og bryst som skjules av vesten, men som gjør at skjorta også kan fungere i mindre "formelle" begivenheter. Så lenge han får "storta!" på seg, så er han nok fornøyd. (Han har plutselig blitt bevisst på hva han har på seg, den tassen, og endte forrige uke opp med å bli sendt i barnehagen med pysjamasgenser med "føffe bilen" på (Lynet McQueen).

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 15:44   #13
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Aner ikke, har en ønsketråd ute. Synes ikke jeg finner noe fint i butikkene.

Har du sjekket på Lindex? De begynte å gå tomme når jeg handlet forrige uke i vår by, så en må være tidlig ute gjerne for å få fintøy til gutt der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 15:46   #14
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte et penantrekk fra Virrevapp når jeg var på party sist. Bredstripet cordbukse og kjempetøff skjorte til. Vurderer å bruke det. Det er liksom pentøy 4 ganger i løpet av vinterhalvåret, veit ikke om jeg gidder bruke penger på dressbukse og skjorte for å bare få brukt det to ganger.

Gammel 18-11-10, 15:46   #15
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har du sjekket på Lindex? De begynte å gå tomme når jeg handlet forrige uke i vår by, så en må være tidlig ute gjerne for å få fintøy til gutt der.

Har sett i to uten hell. Kanskje jeg skal ta meg en tur inn til byen imorgen for å se.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 15:47   #16
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Her er det fra Virrevapp. De hadde vester også og nå angrer jeg selvfølgelig på at jeg ikke kjøpte den.

Gammel 18-11-10, 15:48   #17
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Grå penbukse fra mexx, en fin skjorte og en vest regner jeg med han skal ha på.
Vurderer å kjøpe rød vest fra lindex..

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-10, 15:49   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Han liker veldig godt å pynte seg,¨så han vil garantert ha på seg en koksgrå dress med hvit skjorte, slips og ikke minst, slipsnål. Sistnevnte svært viktig. Og blanke sorte pensko.

Gammel 18-11-10, 15:49   #19
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Det vanlige. Selbuselebukse med skjorte og strømpis til

Gammel 18-11-10, 15:51   #20
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor har de fine bukser til jul til gutter? Har nok finskjorter, men trenger bukse, evt vest også. Han må ha maks 92.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.