|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: guttefintøy..et eller annet jeg kjøper på lillejulaften kanskje.
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: guttefintøy..Skjorte, vest og litt finare bukse. Sliter litt med å finne fine vestar, men fann ein i einsfarga grå på Cubus. Det får duge. Eg tenker kvit skjorte på julafta og lys blå skjorte dei andre pyntedagane. Dress passar betre for litt større barn. Synes eg.
|
|
|
#5 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: guttefintøy..
Samme her. Vest fra Cubus i tilfelle han nekter å bruke den fine jeg har strikka i tynn ull. Hvit skjorte på julaften, lysblå seinere. Og slips!
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: guttefintøy..Siste 3 årene har jeg kjøpt juletøy til minstemann på Lindex. De har noen fine hvite skjorter med små striper i svart, grått og sølv. Så har vi grå dressbukse og grå "dress"-vest til. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Har du bilde eller oppskrift på den du har strikka? Høyres ut som eit finfint prosjekt for, eh, svigermor.
|
|
|
#8 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: guttefintøy..I fjor ble han dårlig av juletreet så etter ca 30 min i hvit skjorte og strikket nøstebarn vest i petrol og finbukse fikk han tulse rundt i nissepysjen sin..
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: guttefintøy..Aner ikke, har en ønsketråd ute. Synes ikke jeg finner noe fint i butikkene. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: guttefintøy..Jeg har kjøpt inn to sett fra Norlie samt at vi har finskjorter til å bruke under fra før.
|
|
|
#12 |
|
Prematurmamma
|
Sv: guttefintøy..Her blir det hvit skjorte og lysgrå strikket vest, og svart "dressbukse". Det var den eneste buksa jeg fant på cubus som ikke var dongeri. De andre ble for røffe for jul, syns jeg. Den hvite skjorta har noen grå tegninger/mønster på rygg og bryst som skjules av vesten, men som gjør at skjorta også kan fungere i mindre "formelle" begivenheter. Så lenge han får "storta!" på seg, så er han nok fornøyd. (Han har plutselig blitt bevisst på hva han har på seg, den tassen, og endte forrige uke opp med å bli sendt i barnehagen med pysjamasgenser med "føffe bilen" på (Lynet McQueen).
|
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Har du sjekket på Lindex? De begynte å gå tomme når jeg handlet forrige uke i vår by, så en må være tidlig ute gjerne for å få fintøy til gutt der. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: guttefintøy..Jeg kjøpte et penantrekk fra Virrevapp når jeg var på party sist. Bredstripet cordbukse og kjempetøff skjorte til. Vurderer å bruke det. Det er liksom pentøy 4 ganger i løpet av vinterhalvåret, veit ikke om jeg gidder bruke penger på dressbukse og skjorte for å bare få brukt det to ganger.
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har sett i to uten hell. Kanskje jeg skal ta meg en tur inn til byen imorgen for å se. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: guttefintøy..Her er det fra Virrevapp. De hadde vester også og nå angrer jeg selvfølgelig på at jeg ikke kjøpte den.
|
|
|
|
#17 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: guttefintøy..Grå penbukse fra mexx, en fin skjorte og en vest regner jeg med han skal ha på. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: guttefintøy..Han liker veldig godt å pynte seg,¨så han vil garantert ha på seg en koksgrå dress med hvit skjorte, slips og ikke minst, slipsnål. Sistnevnte svært viktig. Og blanke sorte pensko.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: guttefintøy..Hvor har de fine bukser til jul til gutter? Har nok finskjorter, men trenger bukse, evt vest også. Han må ha maks 92. |
|
|
|
![]() |
|
|