|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Vi hadde svinedyrt skinn, men det har knapt blitt brukt til noen av ungene. Synes det har holdt fint med dunpose om vinteren og vogndyne eller ajungilak sovepose vår/sommer/høst. Med Poden husker jeg at vi klippet ut av et liggeunderlag som han hadde under posen om vinteren i forbindelse med barnehagesoving. I vognbagene har vi sydd overmasser av tynne barneovermadrasser fra IKEA. ("Vi" = mamma
|
|
|
#163 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Man bruker helsetepper nu til dags, men jeg vil anbefale deg å strikke ett nøstebarnteppe, mye bedre enn helsetepper.
|
|
|
#164 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?
Hvordan er det med sauepose ang. allergi? |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#166 |
|
maler
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Det er ganske vanlig å ta med lammeskinnet og legge det i kurven på barsel. Så ja, man bruker det fra start. Jeg synes forøvrig nøstebarn sine er bedre enn de andre, men de er jo tilsvarende dyrere også. Og for de som ikke liker strikking har de i hvertfall på nøstebarn her i byen ferdigstrikka morsignetepper til salgs.
|
|
|
#167 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Poden låg på eit lammeskinn importert frå New Zealand av alle ting. Dei første fire månadane brukte han berre lammeskinn og Nøstebarn-teppet. Det bretta me firdobbelt i starten. Genialt. Først på hausten me tok fram skinnposen. Det må ha vore ein fin vår og sommar, skjønar eg.
|
|
|
#168 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Akkurat det vi hadde, absolutt verdt pengene.
|
|
![]() |
|
|