|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll vintertøyJeg har kjøpt todelt foret for første gang i år. Jeg synes ikke den er stor i størrelsen i forhold til den hele dressen.
|
|
|
|
#22 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll vintertøyDem er ikke såå store i str vil jeg si? Ganske normale, ikke store iallefall. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Troll vintertøyJeg synes heller ikke at Troll er stor i størrelsen Lillebror på 93 cm bruker str 104 i trolldress nå - ellers har den blitt kort i ryggen synes jeg.
|
|
|
#24 |
|
Live and let live
|
Sv: Troll vintertøyAdmini har Troll vinterdress med seperat ullfor nå. Både han og vi er veldig fornøyde.
|
|
|
#25 |
|
MORMOR
Sv: Troll vintertøy
Helt enig med deg. For meg er trolldress med løst for synonymt med parkdress. Vi har ikke brukt den på kaldeste vinteren, har hatt den vår og høst her også. Trolldressen med fast ullfor derimot er en kjempegod vinterdress.
|
|
|
|
#26 |
|
Live and let live
|
Sv: Troll vintertøyPå de kaldeste dagene har han hatt masse annet ull under ulldressen og foret, og han har vært varm og fornøyd, selv i minus 14. (Men de har ikke vært lenge ute når det har vært så kaldt heller da.)
|
|
|
#27 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Drømmer
|
Det går på min gutt og de andre som har Troll dress i barnehagen, skjønner ikke at det kan være så kaldt jeg da med 3 lag under en dress.Trodde det var helt vanlig med 3 lag jeg. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Drømmer
|
Ok, her bruker veldig mange Troll dress, det samme gjorde de i naturbarnehagen poden gikk i før. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Drømmer
|
De har vært det her ja. Når det er mer enn 20 minus så er det bare korte perioder de er ute. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll vintertøyTror dere da at et to delt sett egner seg for en andre klassing? Vi bor i Oslo, men er ute i allslags vær. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Vil tro det er helt supert, jeg! Jeg har ei niese i Oslo, også 2. klassing. Hun har også todelt, men ticket. Alle i hennes klasse har todelt, ingen hele dresser der. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
MORMOR
Absolutt. Buksa er høy og god i livet og jakka er tight. Den er super. Virkelig super.
|
|
|
|
#34 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll vintertøySå bra! Tror du at en da 7 åring som ikke er så høy passer i str 122? Hun bruker 110/116 i det meste av klærne sine, begynner så smått på 122 nå. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troll vintertøyPoden har Troll med fast for, str 116, jeg syns ikke den er stor i str. Den er akkurat like stor som Ticket i 110
|
![]() |
|
|