|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvordan kjøper du klær (til deg selv)? | |||
| Lite budsjett, handler billig (<840 kr/mnd) |
|
82 | 48,81% |
| Lite budsjett, handler dyre plagg |
|
3 | 1,79% |
| Ligger omtrent på SIFO budsjettet, handler billig |
|
13 | 7,74% |
| Ligger omtrent på SIFO-budsjette, handler dyre plagg |
|
2 | 1,19% |
| Ligger litt over SIFO-budsjettet, handler billige plagg |
|
11 | 6,55% |
| Ligger litt over SIFO-budsjettet, handler dyre plagg |
|
18 | 10,71% |
| Vesentlig mer enn SIFO-budsjettet, handler mange billige plagg |
|
5 | 2,98% |
| Vesentlig mer enn SIFO-budsjettet, handler dyrere plagg |
|
24 | 14,29% |
| dustepoll/umulig å svare |
|
10 | 5,95% |
| Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Eg ligg under SIFO. Etter år med veldig anstrengt økonomi, har eg handla meir klær til meg sjølv dei siste 4 mnd, enn eg gjorde dei sister 3 åra. Men det er uvant, og sitter litt langt inne å kjøpa noko til meg sjølv.
|
|
|
#102 |
|
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg bruker lite på meg selv i vinterhalvåret, spesielt siden barnas klesutgifter da skyter i været. Om sommeren panikkshopper jeg ofte til meg selv, men det går i billig HM da også. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?
Signerer.
|
|
|
#104 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg handler veldig lite til meg selv. Skulle gjerne kjøpt litt nytt, men det er så mye annet pengene går til. Jeg har klær sånn at jeg føler meg sånn passe fin, men jeg trenger absolutt noe nytt.
|
|
|
#105 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Handler ikke mye klær til meg selv nei. Ungene vokser jo så fort, og trenger mye nytt til hver sesong, så prioriterer at de får det som de trenger. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Vil tro jeg ligger under SIFO-budsjettet. Jeg liker ikke å kjøpe klær til meg selv, rett og slett fordi jeg ikke finner ting jeg liker og ikke liker å prøve! Men, jeg betaler gjerne litt ekstra når jeg finner noe som kler meg og som jeg liker. I høst betalte jeg 1200 kr for en jeans, dyreste bukse jeg noen gang har hatt, men også den aller beste. Nå er den godt brukt og ikke like fin lenger, så jeg sliter ut endel klær, vasker dem vel i stykker. Handler både dyrt og billig, men prioriterer heller barna enn meg selv. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Er vel over Sifo budsjett ja, men aner ikke hva jeg bruker. Er periodeshopper, kan gå måneder utenat jeg kjøper noe til meg selv, og andre perioder kan jeg bruke noen tusenlapper på en måned. Har alltid prioritert ungene, og synes nå det er høy å unne meg selv noen plagg også. Liker OM, Chill osv....men sjelden jeg kjøper det nytt, pleier å gjøre noen kupp på finn, mange som kjøper feil størrelse og legger ut nytt/nesten nytt til god pris |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Jeg handler VELDIG lite til meg selv, jeg kjører lag på lag-stilen, og da er det LOGG-genseren (har den i alle farger) til HM som nå på vinteren tres over superundertøy, og så har jeg en t-skjorte utenpå derigjen enkelte dager. Kombinert med supertrange jeans fra Bik Bok. :fjortis:
|
|
|
#109 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Prøver igjen: hvor stort klesbudsjett har du?Hva slags LOGG-genser er det du mener? :intrisert: |
|
|
|
![]() |
|
|