|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!
Akkurat det tenkte jeg og.
|
|
|
#223 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Hver gang jeg ser nicket til Heilo så begynner Beyoncé å synge en dårlig oversatt dialekt-variant av Halo i hodet mitt.
|
|
|
#224 |
|
Fjellpiper
|
Jeg har egen themesong! |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!:twingly-pinger denne tråden hos alle nettavisene og venter i spenning på hva som blir sitert:
|
|
|
#228 |
|
Passiv
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Av alle ting så ser det ut som om det som skulle til for å myrde denne tråden altså ble skrekken av å siteres med frp-lookalike-holdninger av vg. |
|
|
|
#229 |
|
Epikur
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Men, dere liksom Frp'ere: Hvordan skal man forholde seg til FN-pålagte flyktningekvoter og sånt, da? Melde seg ut av FN? Avsanksjonere menneskerettighetene?
|
|
|
#232 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#233 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Egentlig burde man laget en nettside hvor man kunne logge seg på og finne ut hvor mye man skylder staten. Mitt regnskap er ca slik:
|
|
|
#234 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Kommer billigere ut jeg da, som hittil har bare en fødsel med minimalt med komplikasjoner, og ikke minst sparer staten for MASSEVIS av penger når jeg føder mitt andre barn hjemme. Statens utlegg er å gi meg 1760 kroner eller noe sånn, og noen skarve tusenlapper til jordmora, totalt tror jeg de betaler 5-6000. Der sparer jeg staten for en god del fremfor om jeg skulle tatt turen opp på KK ja...
|
![]() |
|
|