|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!
Nei. Det er selvfølgelig ikke lov. De får velge blant de innvandrerdamene som allerede er her og jobber. Jeg er dog litt usikker på om de kan få barselpermisjoner og kontantstøtte. Da er de jo ikke i jobb, og skal derfor sendes ut. :usikker:
|
|
|
|
#202 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Nå må du passe deg. En :usikker: FrPer?
|
|
|
#203 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!De kan jo få barn, men de gode ordningene som gjelder for oss som bygde landet kan jo ikke gjelde for dem som bare kommer hit for å nyte godt av det arbeidet vi har gjort. |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Dersom dette stemmer bør man vel ta fire prøveår med Siv Jensen in charge så de klipper seg og får seg arbeid alle sammen da
|
|
|
#205 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det er jammen godt at noen er litt mindre vinglete av meg. En del av ordningene vi har skal selvfølgelig bare gjelde for "oss som bygde landet" og som kan dokumentere det i tre generasjoner bakover.
|
|
|
|
#206 |
|
Erfaren nok
|
Farsken.
|
|
|
#207 |
|
Passiv
|
Æpp, æpp, æpp. Der røyk du. Frp-ere er aldri usikre! Fy og fy!
Sånn skal det være. Dette er rent vakkert i sin galskap. Fullblods overbevisende frp-er. |
|
|
|
#208 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Jeg har ikke forsket, men siden jeg har en mann med drosjelappen og har sett litt av kollegene der, tipper jeg den er høy. Heldigvis finnes det unntak. Ellers ville jeg muligens vært skilt nå.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Passiv
|
Jepp. Om man finner fordelingen mellom innvandrere som kjører drosje og etnisknordmenn som kjører drosje så tror jeg du er veldig nær prosenten som stemmer frp. |
|
|
|
#210 |
|
Fjellpiper
|
Jeg burde ha begynt å kjøre drosje da jeg var 19 år i stedet for å rote meg inn på universitetet. Jo lenger jeg er der, jo mindre skråsikker blir jeg på at jeg vet noe som helst. Tenk så mye jeg hadde visst om jeg aldri hadde begynt. |
|
|
|
|
|
#211 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!En observasjon: De mest innbarka FrP-sjåførene er gjerne de som oftest kommer i konflikt med passasjerer, har mest rot i papirer osv. Det kan være at det kun er de jeg vet om og det er jo ikke representativt utvalg kanskje, men man før en følelse av at "noe" mangler. Jeg vet i alle fall at mannen min så godt som aldri har bråk i drosja. (Han begynte å kjøre drosje da helsa ikke tålte den gamle jobben lenger og han ikke fikset å gå på gress hos NAV mer og gjøre ingenting.)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#213 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg, jeg bryter sammen og tilstår. Jeg er ikke frp'er på ordentlig.
|
|
|
|
#214 |
|
Passiv
|
Jeg kan ihvertfall skrive under på at det er et mirakel at jeg ikke har eksplodert mer overfor drosjesjåfører enn jeg har. Til nå.
|
|
|
|
#215 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Tenk om det kommer en sånn ferskis av en journalist og klipper ut sitater fra DENNE tråden da Tjorven!
|
|
|
#216 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#218 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#219 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Det mest tragiske som har kommet fra AP er når de ville innføre en "avtale" for de som gikk på Sosialen.
|
|
|
#220 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Dette var faktiske kommentarer fra en fra FrP for et år tilbake.
|
![]() |
|
|