|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?
Yngstejenta på snart 7 år, sover fint i sin uttrekksseng. Nå som vi har dratt den helt ut, har hun mye å gå på og den er vel nå som en vanlig juniorseng. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
ctrl+z
|
Igjen, det er jo delte meninger om prisen. I min bok er 1990,- veldig dyrt for en seng som barnet kan bruke kun i noen få år.
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg er nok også enig med røkla her. Likte den litt enklere med noen blomster på lenger oppi tråden her, og den kan males om hvis rosaperioden er over før sengen blir for liten.
|
|
|
|
#67 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg hadde garantert måtte kjempe hardt for å holde latterkrampen nede i magen hadde jeg kommet til noen med den senga.
|
|
|
#68 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#69 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Æ, why not.
|
|
|
|
#70 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#71 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg skal forresten vedde på at det faktisk finnes en amerikansk jente med det navnet! Eller foreldre som vurderer det. De kommer til å google det, så havner de her, ser sengen, og så vet de hva hun skal sove i også!
|
|
|
|
#72 |
|
Glamorøs
|
Jah! Også siden de ikke skjønner et kvekk av hva som står her så tror de både navnet og sengen tilhører en ekte europeisk prinsesse!
|
|
|
#75 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg synes senga virket litt upraktisk egentlig.
|
|
|
#76 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde som barn elsket å få en brannbilseng!! Gjennom hele barndommen - og til dels ennå
|
|
|
#78 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Jeg har virkelig en prinsesse-på-vift for tiden, som sikkert hadde likt denne godt. Men jeg ville ikke hatt den først og fremst fordi den ser så upraktisk ut. Som de andre sier, man kan jo ikke lese på sengekanten.
|
|
|
#79 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bør ikke beklage!!!
Du, har du hentet bilde av min datter?
|
|
|
|
#80 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du om denne barnesengen?Hvis Lillesøster når hun er 2 år - 3 år og skal få seng av mormor, akkurat slik Storebror fikk, og bestemmer seg for en rosa kreasjon som ligner mer på en marengs enn på en seng, så kan jeg egentlig ikke si stort. Det skal hun få. Men jeg kommer vel til å hinte litt kraftig om noe bittelitt mindre ruvende enn denne.
|
|
![]() |
|
|