Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvorfor skal alt ha tekst på seg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 09:55   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?

Svigermor har skrevet noen basic oppskrifter på flisene, som pynt.

Jeg er generelt ikke glad i noe som helst med skrift på seg, verken skilt, bokser, puter eller vegger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 10:33   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var så lenge siden jeg hadde brukt den smileyen at jeg ikke husket stavingen og måtte inn og lete den frem!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 11:42   #23
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Minste har en stor tre-S på hylla si, ellers styrer jeg unna tekst. Men det er mye av det nå, ja!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 12:16   #24
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Det er en trend. Det kommer til å gå over.

Jeg syns det er urteit selv. Tekst på vegger, stoler, kjoler med "heart" og "love" og "dreams". uke:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 12:25   #25
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Syns oppskrifter på veggen kan være ganske så ok jeg.

Men det må ikke være mer enn en og ikke skrift på alt alle veier.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 13:31   #26
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I stedet for oppskrifter på vegger ville jeg heller hatt en tavle hvor jeg kunne skrevet dem på. Jeg mener, man blir vel lei av å ha den samme oppskriften fremme hele tiden? Skal man ta frem malekosten da hver gang man vil ha en ny oppskrift? Jeg liker virkelig ikke sånne upraktiske trender altså.

Gammel 11-02-11, 16:39   #27
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

I stedet for oppskrifter på vegger ville jeg heller hatt en tavle hvor jeg kunne skrevet dem på. Jeg mener, man blir vel lei av å ha den samme oppskriften fremme hele tiden? Skal man ta frem malekosten da hver gang man vil ha en ny oppskrift? Jeg liker virkelig ikke sånne upraktiske trender altså.

Enig. Hadde droppet det om det ikke kunne endres. For det er litt typisk at oppskriftene er på det som er litt trendy også, som focaccia. Sikkert ingen som har oppskrift på sukkerbrød på flisene.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 19:51   #28
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Enig. Hadde droppet det om det ikke kunne endres. For det er litt typisk at oppskriftene er på det som er litt trendy også, som focaccia. Sikkert ingen som har oppskrift på sukkerbrød på flisene.

Har heller aldri vært hjemme hos noen som har oppskrift på lungemos eller ertesuppe på veggen. Men mulig det også blir trendy nok, bare det bir promotert lenge nok i Bo 123?

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 20:01   #29
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, jeg kjenner noen som har malt oppskrifter på flisene selv. Uten å bry seg med rette linjer, så hele oppskriftene skrår nedover og med forskjellig linjeavstand. Jeg får spader av å se på det.

Sånn ellers, så liker jeg ting med tekst på, men jeg er kresen på teksten. Jeg synes det er rart når folk har en masse fransk tekst på ting, uten å vite hva teksten betyr.

Og for noen år siden var jo kinesiske tegn hot. En venninne hadde besøk fra Kina, og de flirte godt av enkelte dekorasjoner.

Gammel 11-02-11, 20:07   #30
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke shabby chic stil i huset mitt, og jeg føler ikke behov for bokser og annet med skrift på. Men jeg ser ikke helt problemet med det heller? Om jeg hadde kommet over en skikkelig fin oppbevaringsboks så hadde jeg ikke latt være å kjøpe den fordi det var skrift på den, liksom. Selv ikke fransk skrift som jeg ofte ikke skjønner - jeg føler meg temmelig trygg på at det ganske sikkert står noe intetsigende på dem heller enn noe opprørende som jeg ikke kan være bekjent av.

Gammel 11-02-11, 21:01   #31
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Å, hurra! Jeg trodde jeg var aldeles unormal som ikke skjønner vitsen, eller estetikken i at alt skal pynteskrives. Gi meg en god bok i stedet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.