|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Dårlig husmor
|
![]() Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Jeg er veldig sjelden i interiørbutikker. Jeg bruker stort sett ting til de går i stykker. Men nå har mann og barn bestemt at jeg må skaffe meg en kurv eller skål eller noe som jeg kan ha strikketøy i. Så de slipper å sette seg på strikkepinner i sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?For min del liker jeg kjøkkenkrukker og denslags med tekst, fordi det hjelper meg til å holdet et vagt system. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Den ser jeg, Mave. Jeg bruker bare gjennomsiktige kjøkkenbokser i plast. Og så har jeg en hvit boks som det står Salt på, som jeg bruker til kaffe. Så den må jeg alltid forklare, om noen andre skal lage kaffe hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Er det ikke det som er greia med fransk landstil/shabby chic (eller hva det nå heter)? Man skal jo gjerne ha sitater, ordtak eller LOVE skrevet på vegger og dører og hva-har-du også. :liker ikke:
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?
![]() |
#7 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Eller når man skal ha oppskrifter skrevet på selve veggen eller på en skapdør. Skjønner ikke vitsen.
![]() |
#8 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Jeg er ikke en fan. Eller, kjøkkenkrukker med "pasta" og "popcorn" og sånt på er helt greit, det blir noe annet.
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Jeg digger stort sett bokser etc med tekst på, selv skilt liker jeg godt. I gangen har vi et "You`re only young once, but you can be immmature forever".
![]() |
#11 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Det er nok ikke helt min greie heller, med mindre det står noe veldig morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
Jeg så en beige pute i et butikkvindu her om dagen med SOUL applikert i naturhvitt.
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvorfor skal alt ha tekst på seg?Akkurat oppskrifter på veggen er ikke så dumt, egentlig. Eldste vil stadig lage muffins, vafler eller sånt noe, og jeg må alltid skrive ned på en post-it-lapp. Men jeg tror behovet kunne dekkes ganske enkelt ved at jeg skriver ned noen av standarddoppskriftene, laminerer dem eller rammer de inn, putter dem i en perm eller henger dem på veggen.
![]() |
#18 |
intro
|
Det er også smart å sette oppskriftene på innsiden av kjøkkenskapdørene.
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
De er laget av filt, tror jeg. Må da passe perfekt til å ha garn og strikketøy i? Jeg vil gjerne ha en sånn i til småoppbervaring i stua, kanskje til blader (siden jeg ikke strikker |
![]() |
![]() |
#20 |
Epikur
|
De er litt høyt oppe og har glass i. (De er fryktelig stygge, i grunnen)
![]() |
|
|