|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Har du tatt/tar du manikyr? | |||
| Ja |
|
18 | 12,95% |
| Nei |
|
51 | 36,69% |
| Av og til |
|
18 | 12,95% |
| Har aldri gjort det |
|
44 | 31,65% |
| Kunne ikke falle meg inn |
|
14 | 10,07% |
| Har lyst til aa proeve |
|
18 | 12,95% |
| Manikyr?? |
|
2 | 1,44% |
| Meh. |
|
6 | 4,32% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Tar du manikyr?Ja, gaar du og faar manikyr jevnlig?
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du manikyr?Skulle gjerne hatt flotte negler, men det er ikke mulig å kombinere det med å spille håndball. I hvert fall klarer ikke jeg det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du manikyr?Biter her men kan også ha lange negler. Klipper de bare i bue og orker ikke å file de.
|
|
|
|
#8 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du manikyr?Fikk meg løsnegler til en søsters bryllup for snart 11 år siden.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Tar du manikyr?Jeg gjorde det for første gang for halvannen uke siden, og fikk forsterket mine egne. Nå holder den lakken på å løsne, og når jeg fjerner det så ser jeg at neglene under omtrent er ødelagte. Tror det blir siste gang for min del. |
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tar du manikyr?Nei. Jeg har sterke negler som lett blir lange, men jeg pleier å ha dem bare sånn moderat lange. Jeg filer dem i fasong selv, og bruker ikke neglelakk. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du manikyr?Her jeg bor nå er det veldig billig, så jeg har gjort det en 3-4 ganger de siste halvåret. Har vanligvis puslenegler som fliser seg opp og revner for ingenting, men akkurat nå er de velstelte og fint lange.
|
|
|
#13 |
|
fri
|
Sv: Tar du manikyr?Jeg har veldig tynne negler som aldri blir lange "av seg selv", så jeg har med jevne mellomrom fått støpt negler. På meg kan de holde så lenge som to måneder av gangen når jeg er flink til å file dem. Jeg liker det veldig godt. Det er klart, neglene under blir ikke tipp topp etter å ha gått lenge med støp, men hvis man er forsiktig når man tar dem av, og filer jevnlig, så blir de egentlig helt greie synes jeg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
wizzzard
|
Sv: Tar du manikyr?Aldri gjort, men kunne tenkt meg å prøve.
|
|
|
#17 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Tar du manikyr?Jeg gikk jevnlig og forsterket egne negler for et par år siden, men ikke nå lengre.
|
![]() |
|
|