Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nessie - opp og hoppe!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-10, 11:37   #81
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nessie - opp og hoppe!

I know. Jeg la inn de samme i ett tidligere innlegg. De går forøvrig til 42.

Gammel 03-09-10, 11:37   #82
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

I know. Jeg la inn de samme i ett tidligere innlegg.

Ja, det så jeg først etterpå.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:06   #83
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med denne fra Clarks?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:06   #84
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 13:21   #85
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Chie Mihara fra Lille Vinkel (6 cm høy hæl, da, og 2500 kroner):

Åh.

Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 14:33   #86
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jaaaa!!! Hvor finner jeg den der? :komme til mama:

Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:06   #87
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Londontur.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:42   #88
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her fører Eurosko Clarks.

Gammel 04-09-10, 17:28   #89
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse fra Ellos da, finnes i str 41.
Det kan jo gå det også, om du sjekker mål kanskje?

Gammel 04-09-10, 20:15   #90
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Disse fra Ellos da, finnes i str 41.
Det kan jo gå det også, om du sjekker mål kanskje?

De var kjempefine! Hvordan kan jeg sjekke målene, egentlig?

Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 20:19   #91
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De var kjempefine! Hvordan kan jeg sjekke målene, egentlig?

Sjekke med forhandler/Ellos?
Evt bestille og bare returnere igjen. De var ikke dyre heller.

Gammel 04-09-10, 22:03   #92
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva er bestemorstil? Jeg synes disse er fine:

Åh! Og ikke si at dette ikke er bestemorstil! Jeg er bestemor og jeg liker disse. Masse. Ergo: Bestemorstil!

Du tåler denne hælen altså.
Str 42.

Jeg har sko med denne sålen, og jeg er ingen høy hæl-dame, men disse er gode, altså.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 00:01   #93
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

El Nat: (www.rawshoe.com)

Det stod faktisk navnet mitt på disse. Hvor finner man de i Norge da? Så de ikke på Brandos.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 10:36   #94
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Det stod faktisk navnet mitt på disse. Hvor finner man de i Norge da? Så de ikke på Brandos.

Vet ikke helt. En del Euro Sko butikker har jo El Naturalista.

Gammel 22-02-11, 16:13   #95
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden er jo hauggammel, og problemet sannsynligvis løst, men jeg må bare vise fram bestemorstøvlettene jeg fant på Brandos nå. De er av merket Brako, som jeg aldri hadde hørt om før jeg kjøpte et par sko derfra i fylla i høst (nettbutikk er farlig ). Skoene er veldig gode, og har omtrent samme lest som disse.

I tilfelle noen fortsatt er på utkikk etter bestemoraktige støvletter:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 16:30   #96
Ratatosk
Fullverdig medlem

Ratatosk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Ratatosk er litt kul
Standard

Jeg syns Think! lager mye fine damesko.

Disse f.eks (2300kr)

Gammel 22-02-11, 16:31   #97
Ratatosk
Fullverdig medlem

Ratatosk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Ratatosk er litt kul
Standard

Æh, gammel tråd ja.

Gammel 22-02-11, 19:17   #98
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg måtte inn og se hva jeg skulle hoppe etter!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.