Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nessie - opp og hoppe!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-10, 10:20   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nessie - opp og hoppe!

Jeg trenger nye støveletter. (Jada, jeg vet at jeg nettopp har kjøpt, men en sjekk på fjorårets avslører at jeg trenger ett par til.)

Kan ikke Nessie eller noen andre fortelle meg hvor disse befinner seg:

Sorte.
Rund tå - IKKE spiss eller lang eller firkantet. Rund.
Ikke høy hæl - maks fem cm-ish.
Bred hæl - ikke stilett, men svært gjerne i snellefasong.
Ankelhøy omtrent, skal brukes til jeans.
Gjerne bestemorstil.

Disse skal gås med, så de må være noenlunde anstendige å ha på. Ikke smal lest. Må kanskje ha 42 ellers kan det gå med 41 hvis de er relativt brede.

Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:23   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nessie - opp og hoppe!

Hva er bestemorstil? Jeg synes disse er fine:

Gammel 03-09-10, 10:23   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

http://www.brandos.no/el-naturalista...ackduna/a17868

Mulig de er for høye ? Litt vanskelig å se. Ikke snellehæl, da..

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:24   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åj, store! Vel, disse er jo gråsorte også da. Og ikke direkte feminine. Men LilleVinkel har mye stilig.

Gammel 03-09-10, 10:26   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

æsj- de var jo ikke sorte -glemte det kriteriet...

Gammel 03-09-10, 10:26   #6
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

http://www.brandos.no/fly-london/yar...5-black/a17517

Gammel 03-09-10, 10:28   #7
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

De var flotte!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:28   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva er bestemorstil? Jeg synes disse er fine:

Bestemorstil er sånne som jeg pleier å ha.
Ankelhøye snørestøvletter - i helt sort og gjerne med snellehæl. De her er sine, men funker ikke helt - de må være damete.

De er for høye, ja. Ellers var de ganske fine, bortsett fra hælen.

Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:28   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Camper fra Lille Vinkel:

Hard Hearted Harlot fra Lille Vinkel:

Chie Mihara fra Lille Vinkel (6 cm høy hæl, da, og 2500 kroner):

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:28   #10
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

http://www.lillevinkelsko.no/kmb-p57...rt-p-6584.html

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:29   #11
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

æsj- de var jo ikke sorte -glemte det kriteriet...

Det står farge:svart, men jeg er enig i at de ser brune ut. De var fine!

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:29   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De siste her er definitivt i bestemorstil.

Gammel 03-09-10, 10:29   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kjempelekre - men for høye. Jeg er 180 cm så det skal se jålete ut uten at jeg blir så sabla lang.

Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:30   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Camper fra Lille Vinkel:

Hard Hearted Harlot fra Lille Vinkel:

Chie Mihara fra Lille Vinkel (6 cm høy hæl, da, og 2500 kroner):

NÅ snakker vi!

Jeg gir (inntil et visst plan) jamnt beng i hva de koster bare de er gode å gå i og riktige til meg.

Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:31   #15
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

-Hva med klassiske Doc martens ? Ikke hæl, da, men likevel..

Gammel 03-09-10, 10:31   #16
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse finnes hos Ellos. Det var noe sånt du mente sant?

Gammel 03-09-10, 10:32   #17
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

De nederste bestemorstøvlene som bluen la ut var virkelig smaskens

Gammel 03-09-10, 10:33   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

NÅ snakker vi!

Jeg gir (inntil et visst plan) jamnt beng i hva de koster bare de er gode å gå i og riktige til meg.

Men tretusen spenn og man må såle de om samt at de ikke kommer i 42 - det begynner å bli for mye styr. Men looken - den er perfekt!

Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:33   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

-Hva med klassiske Doc martens ? Ikke hæl, da, men likevel..

Niks. Jeg har femogtyve år i armyboots - det er et kapittel som er avsluttet.

Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 10:35   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men tretusen spenn og man må såle de om samt at de ikke kommer i 42 - det begynner å bli for mye styr. Men looken - den er perfekt!

Ja, jeg blingset visst litt på prisen. 3000! Riktig nok står det at man blir lykkelig hvis man eier sko i dette merket, men det får da være måte på.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.