Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-11, 11:57   #161
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Har møtt mange, kjenner en del av de.

Gammel 11-03-11, 21:41   #162
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har forresten 2 FP-venner på Facebook. :meget eksklusiv liste:

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg har fem. :høyner:

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Jeg kjenner noen og har møtt mange av medlemmene her inne. Alle sammen via sg, tror jeg.

Noen har du jo dumpet på i en vielse.

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

(dere jeg kjenner, men som jeg ikke har gjenkjent enda må bare gi et lite vink om dere skulle føle for det )

Du har fått med deg mitt bytte, ja?

Gammel 11-03-11, 21:49   #163
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Du var på portistreff på Peppes, Stine-mor? I tilfelle har du møtt meg og Java og Avatar, ja, og Tallulah ... Hvem flere, da? Det var en stor gjeng.

Jeg var der

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 21:51   #164
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg vet om mange, har møtt en del men er god venn med to : Tito og Najade

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 21:51   #165
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten min aller beste venn på FP. Det er veldig fint.

Gammel 11-03-11, 22:00   #166
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Åff kårs! Kan ikke glemme Avatar!

Du var på portistreff på Peppes, Stine-mor? I tilfelle har du møtt meg og Java og Avatar, ja, og Tallulah ... Hvem flere, da? Det var en stor gjeng.

Niks. Jeg var på SM-treff i sin tid, da..

Angelique har jeg også glemt. Dvs på lista mi. Ikke glemt sånn ellers.

Gammel 11-03-11, 22:02   #167
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kjenner massevis. Også kjenner jeg at det er snodig og moderne at man kan være glad i folk man ikke vet hva heter eller hvordan ser ut - men det kan man faktisk.

Ja.

IRL har jeg kjent Inka, Hilda og Lorien i årevis - selv om det tok lang tid før Lorien og jeg "koblet" hverandre her inne.
Maylen er også sambygding og nær bekjent - hun overrasket meg på en fest ved å spørre: "Enhjørning på FP, ja?".

Arkana og jeg fant plutselig - etter Azis hagetråd - ut at vi har gått på skole sammen.

Ellers har jeg vært på treff med en hel drøss: Irma, Inter, Elinblu, Veronal, Maverick, Martis, MinaX, Bille, Tinkadott, Spoon, Divine, Hønni, Mams, Apple, Pappalille, Dragen, Rajraj, Acsa (hilste på Ulvefar),Amylin, Allium, Tjorven, Isola, MegaMie, Mei, celebelen ... og noen til ... tror jeg.

Sist redigert av Enhjørning : 11-03-11 kl 22:55.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 22:43   #168
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjenner og kjenner... Kjenner relativt godt og er venner med Zip og mannen, og er god vennine med Estrella. Jeg har også møtt nenne noen ganger, dette gjelder også Elisabet, gullet og Mamsen. Og fryd da - vi har også møttes. Har også vært på stortreff ett par ganger og husker mange men ikke alle nickene desverre... de jeg husker helt klart er hønni, skilpadda, mamarazzi.. noen nevnt men ingen glemt

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 23:28   #169
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjenner ei som jeg ble kjent med på "dinBaby" for rundt 5 år siden. Som kom etter hit til FP etterhvert. Traff henne først IRL i fjor sommer og føltes da nesten rart at vi faktisk ikke hadde truffet hverandre før. Hun er veldig god å ha.

Så har jeg egentlig truffet Kaktus da de kjøpte huset vi bodde i før. Men det er mange år siden.

Jeg har veldig lyst til å treffe flere. Om jeg tør og får sjansen. Føler at jeg har mange venner her selv om jeg ikke har truffet de.

Gammel 11-03-11, 23:35   #170
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg har forresten min aller beste venn på FP. Det er veldig fint.

Ja det kan jeg tenke meg. Min beste venninne har nettopp begynt å sende noen mail. Det er fantastisk i seg selv. Forum får jeg henne aldri inn på.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 23:45   #171
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg kjenner Dragen, Inka, Hilda og Enhjørning relativt godt. Og så har jeg møtt Freya og trøtt noen ganger.

Du har møtt meg også.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 23:46   #172
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Bauche og Gremli Skremli kjenner jeg i virkeligheten.
Også vet jeg av utseende hvem Honda er, men har aldri snakket med henne.

Jeg kjenner at jeg er en smule nysgjerrig på om jeg vet hvem du er.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 23:48   #173
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjenner og kjenner ...noen bedre enn andre. Har møtt en hel del, f.eks.:
Angelique
Maximillia
-ea-
Skilpadda
FarOutFishing
Miromurr
Divine
Harriet Vane
Thomas
Frost
Canisa
Flubby
Acsa
La Banga
Benmurphy
Tosse

Mange fler som jeg ikke kommer på i farta. Alle har vært trivelige.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 23:52   #174
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt fler enn jeg klarer holde oversikten over, av folk her på FP.

Jeg har en del folk jeg vil kalle bekjente av meg, og så har jeg en gjeng jeg vil kalle gode venner.

Og så er det mennesker her inne jeg aldri har møtt, men som jeg likevel er blitt utrolig glad i, og det syns jeg er både fint og litt merksnodig på en gang.

Gammel 12-03-11, 00:00   #175
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Var ikke det MorStine og ikke Stine-mor?

Møtt ganske mange, men begynner å bli lenge siden. Møtte ganske mange som er her på stortreff i Oslo, og igjennom portistreff i Oslo og Bergen.
Jevnlig kontakt med ett par her, men de ikke av de mest aktive.

Gammel 12-03-11, 00:07   #176
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden ble jeg litt paranoid av. Tenk om det sitter masse folk der ute og vet hvem jeg er uten å si det...........

Jeg har fire bekjente her inne, som jeg vet om. Vet ikke helt hvordan jeg skal definere "kjenner"..

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 00:21   #177
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Arkana og jeg har gått på skole sammen, også kjenner jeg Sybil og Absalone. Har ellers møtt en del uten at jeg kan si at jeg kjenner dem.

Gammel 12-03-11, 01:48   #178
Lorien
Pauset

Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Du har møtt meg også.

Og så har jeg møtt Kate.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 01:51   #179
Lorien
Pauset

Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh, hallo da, jeg kjenner jo Maylen og.

Gammel 12-03-11, 01:52   #180
Lorien
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Du har møtt meg også, faktisk. Kort og brutalt, men veldig hyggelig

Jeg tror jeg holder på å bli dement.

Svar

Emneord
noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.