Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 11:50   #1
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Jeg har inntrykk av at mange her inne kjenner hverandre også utenfor FP, stemmer dette? Hvem har du møtt i virkeligheten?

Selv kjenner jeg fire stykker, såvidt jeg vet. Det er:

Dronningen - Tidligere studievenninne, og tilfeldighetene har gjort at vi endte opp i samme by, så vi treffes i ne og ny.

Mrc - Dronningens tilhørende konge.

Stine-mor - Bor ikke langt unna meg, og vi har barn i samme hage/skole.

Elise - Vi har vært på Robbie-konsert i Gøteborg sammen en gang (jentetur via felles kjente).

Mulig det finnes andre i kulissene her, men det vet jeg ikke noe om.

Gammel 10-03-11, 11:51   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Mange. Så mange at jeg ikke orker å skrive alle, sånn i tilfelle jeg glemmer noen.

Jeg kjente ingen før jeg ble medlem her.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 11:53   #3
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner ingen, men det er flere som hadde vært koselig å møtt.

Gammel 10-03-11, 11:54   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ingen som jeg vet om hvertfall.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 11:55   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner Dronningen, mrc og Luftslottet. Men har også møtt flere andre her inne det siste året

Gammel 10-03-11, 11:58   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Flere; bl.a SpetakkelRandi, Sybil og jolie. I tillegg er det flere jeg har møtt 1-2 ganger, slik som kokosbolle, leliane, iana ++

Gammel 10-03-11, 11:58   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner veldig mange, noen har jeg truffet via FP, noen har jeg kjent hele livet, noen har jeg studert sammen med og noen jobber jeg sammen med.

Gammel 10-03-11, 11:59   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mange. Så mange at jeg ikke orker å skrive alle, sånn i tilfelle jeg glemmer noen.

Samme her. Nå gikk jeg inn på Facebook for å se hvor mange felles venner jeg har med Skilpadda, noe jeg tror vil gi en idé om hvor mange FP-ere jeg kjenner. Friskt søkte jeg i vennelista mi etter "Skilpadda", men det ga ingen treff, gitt. Jeg har 59 venner felles med henne, så jeg har nok truffet minst 60 FP-ere, tenker jeg - mange av dem flere ganger. Hvor godt jeg kjenner dem, varierer veldig. Noen treffer jeg jevnlig. (Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg må ha møtt godt over 100.)

Den jeg kjenner helt utenom FP og nettfora er Xian, som jeg traff gjennom felles venner (eller slektninger, det der er et sammensurium ) for mange år siden. Det kan være flere også - nå må jeg tenke meg om. Jo, Apan har jeg kjent siden studietida, via mannen min.

Sist redigert av Bluen : 10-03-11 kl 14:14.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:09   #9
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner få, tror jeg.
Det var Katta som lokka meg inn hit, og så har Fløyel kommet etterhvert også, og begge har jeg kjent via andre forum og truffet masse i mange år.
Og så oppdaget jeg plutselig at Dragen ikke er skummel allikevel.
Og så er det noen bekjente jeg har truffet litt gjennom scrappemiljøet, ingen nevnt ingen glemt.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:14   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kjenner 2 stk, som jeg har blitt kjent med via NM i sin tid.

Gammel 10-03-11, 12:16   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vært her siden starten, kjenner mange og har møtt enda flere. Kjente ingen fra før.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:17   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ganske mange etterhvert. Kjente ytterst få pre-FP.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:17   #13
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen såvidt jeg vet, men har begynt å mistenke at veiene til meg og en annen her inne har krysset hverandre.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:19   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:22   #15
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble dratt inn på NM av Hønni, som jeg kjenner IRL, for vi har gått på skole sammen. Så ble jeg bedt på treff og senere har det ballet på seg. Noen kjenner jeg bare herfra, men vi omgås også privat, noen har det vist seg at jeg har gått på skole med, jobbet med, vært i organisasjonslivet med osv.

Gnore is a small country.

Noen kjenner jeg godt, noen mindre godt. Jeg har møtt mer enn hundre FP'ere.

Gammel 10-03-11, 12:25   #16
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Ingen, såvidt jeg vet.

Gammel 10-03-11, 12:25   #17
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Samme her. Nå gikk jeg inn på Facebook for å se hvor mange felles venner jeg har med Skilpadda, noe jeg tror vil gi en idé om hvor mange FP-ere jeg kjenner. Friskt søkte jeg i vennelista mi etter "Skilpadda", men det ga ingen treff, gitt.

Hva? Heter hun ikke "Skilpadda" på FB?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har 59 venner felles med henne, så jeg har nok truffet minst 60 FP-ere, tenker jeg

Den logikken skjønte jeg ikke helt. Med mindre du og/eller Skilpadda kun har FP-venner? Eller eventuelt at de eneste felles vennene dere har, er fra FP?

Jeg har ikke flagget at jeg kjenner noen her på FP. Men jeg begynner å få visse mistanker.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:29   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner etterhvert en hel gjeng og tør såvisst ikke å nevne noen. Jeg setter veldig stor pris på FP-omgangskretsen min.

Gammel 10-03-11, 12:38   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kjenner massevis. Også kjenner jeg at det er snodig og moderne at man kan være glad i folk man ikke vet hva heter eller hvordan ser ut - men det kan man faktisk.

Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:54   #20
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt kie en gang for lenge siden. Vi var på samme ikke-FB forum.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.