|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg har inntrykk av at mange her inne kjenner hverandre også utenfor FP, stemmer dette? Hvem har du møtt i virkeligheten?
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Ingen som jeg vet om hvertfall. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner Dronningen, mrc og Luftslottet. Men har også møtt flere andre her inne det siste året
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Flere; bl.a SpetakkelRandi, Sybil og jolie. I tillegg er det flere jeg har møtt 1-2 ganger, slik som kokosbolle, leliane, iana ++
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner veldig mange, noen har jeg truffet via FP, noen har jeg kjent hele livet, noen har jeg studert sammen med og noen jobber jeg sammen med.
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?
Samme her. Nå gikk jeg inn på Facebook for å se hvor mange felles venner jeg har med Skilpadda, noe jeg tror vil gi en idé om hvor mange FP-ere jeg kjenner. Friskt søkte jeg i vennelista mi etter "Skilpadda", men det ga ingen treff, gitt.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 10-03-11 kl 14:14. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Kjenner få, tror jeg.
|
|
|
#13 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Ingen såvidt jeg vet, men har begynt å mistenke at veiene til meg og en annen her inne har krysset hverandre. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg ble dratt inn på NM av Hønni, som jeg kjenner IRL, for vi har gått på skole sammen. Så ble jeg bedt på treff og senere har det ballet på seg. Noen kjenner jeg bare herfra, men vi omgås også privat, noen har det vist seg at jeg har gått på skole med, jobbet med, vært i organisasjonslivet med osv.
|
|
|
#16 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Ingen, såvidt jeg vet.
|
|
|
#17 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?
Hva? Heter hun ikke "Skilpadda" på FB?
Den logikken skjønte jeg ikke helt. Med mindre du og/eller Skilpadda kun har FP-venner? Eller eventuelt at de eneste felles vennene dere har, er fra FP?
|
|
|
#18 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner etterhvert en hel gjeng og tør såvisst ikke å nevne noen.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner massevis. Også kjenner jeg at det er snodig og moderne at man kan være glad i folk man ikke vet hva heter eller hvordan ser ut - men det kan man faktisk. |
|
|
|
#20 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg har møtt kie en gang for lenge siden. Vi var på samme ikke-FB forum. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| noen |
|
|