|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sportmann barnehagepakkeVet det er fler som har kjøpt den. For mange mange år siden kjøpte jeg sånn barnehagepakke, og den funka bra!
|
|
|
#3 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sportmann barnehagepakkeVi fikk den til ungene, og den er vel i og for seg helt ok, men jeg synes tøyet er veldig smått i størrelsen.
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Sportmann barnehagepakke
Da ville jeg kjøpt en størrelse eller to større enn h*n bruker. Funker i alle fall bra som ekstraklær!!
|
|
|
#7 |
|
|
Her i by'n (fredrikstad) har de butikk.
Synes det, ja..
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Ja, det tror jeg du bør.
|
|
|
|
#9 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sportmann barnehagepakkeJeg har hatt den pakken i mange år. Funket bra opp til ca. 4 års alder. Da ble dressen veldig utslitt. Etter en sesong på 5 åringen (som er noe vill og klatremus)var den teipet i mange retninger og hang såvidt sammen. Men er enig med polarjenta at den er liten i størrelsen. Fleece tøyet var av bedre kvalitet. Regntøyet ble merkelig i stoffet etter noen vask.
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Sportmann barnehagepakkeJa, fleeceklærne var jeg veldig fornøyd med. Storebror har brukt det masse, og det er likevel ikke noe problem for lillebror å arve det.
|
|
![]() |
|
|