Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sportmann barnehagepakke

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-11, 20:40   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sportmann barnehagepakke

Hvordan er egentlig den?

Er den brukanes til noe som helst?

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 20:44   #2
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sportmann barnehagepakke

Vet det er fler som har kjøpt den. For mange mange år siden kjøpte jeg sånn barnehagepakke, og den funka bra!

Har sjekket ut den skolepakka (for min er for stor for barnehage), og den så veldig bra ut!

Men nå er ikke jeg merkejunkie, heller. Begge mine barn har overlevd i Fredrikstadsørpa hele vinteren uten å ha Reimatøy!

Gammel 14-03-11, 20:49   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk den til ungene, og den er vel i og for seg helt ok, men jeg synes tøyet er veldig smått i størrelsen.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 20:51   #4
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Tanken er ekstradress og ekstra regntøy. Nå var den jo satt ned til 299..

Lillesøster 09
Gammel 14-03-11, 21:53   #5
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Tanken er ekstradress og ekstra regntøy. Nå var den jo satt ned til 299..

Da ville jeg kjøpt en størrelse eller to større enn h*n bruker. Funker i alle fall bra som ekstraklær!!

(Så de solgte de for 199 på fredag. Var mange barnehagemammaer som var ute på sportmann da, ja)

Gammel 14-03-11, 22:07   #6
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Ute på Sportmann? Er det ikke bare nettbutikk?

Så hvis han bruker 104, bør jeg kjøpe 116?!

Lillesøster 09
Gammel 14-03-11, 22:08   #7
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Standard

Her i by'n (fredrikstad) har de butikk. De har nettopp flytta fra langt unna meg til rett nedi gata!

Sitat:

Synes det, ja..

Gammel 14-03-11, 22:09   #8
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, det tror jeg du bør.

Jeg syns fleeceklærne og regnklærne var helt ok. Jeg var ikke overbegeistret for dressen, men det var mest fordi det var løst for i den og det liker jeg ikke.

Gammel 14-03-11, 22:13   #9
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg har hatt den pakken i mange år. Funket bra opp til ca. 4 års alder. Da ble dressen veldig utslitt. Etter en sesong på 5 åringen (som er noe vill og klatremus)var den teipet i mange retninger og hang såvidt sammen. Men er enig med polarjenta at den er liten i størrelsen. Fleece tøyet var av bedre kvalitet. Regntøyet ble merkelig i stoffet etter noen vask.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:36   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, fleeceklærne var jeg veldig fornøyd med. Storebror har brukt det masse, og det er likevel ikke noe problem for lillebror å arve det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.