|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du et talent?Inspirert av tråden om talenter, så lurer jeg på om du har et spesielt talent? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Har du et talent?Nei. Dvs jeg hadde et håndballtalent som jeg ikke tok vare på.
|
|
|
#3 |
|
Stadig underveis
Sv: Har du et talent?Selv synger jeg ganske bra |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du et talent?Vet ikke om jeg vil kalle det et talent, men jeg er litt sånn halvkreativ av meg. Skriver og maler og slikt. Det er ikke et sånn utpreget talent at jeg kan drive med det på heltid da, så jeg vet ikke om det er talent eller bare en stor interesse.
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Sv: Har du et talent?Jeg er musikalsk og har veldig godt gehør. Jeg kan dessuten fokusere på en flekk lenger frem på veien, og vite hvilket ben som treffer den, mange skritt på forhånd.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har du et talent?
Et slikt talent skule jeg gjerne ha hatt. Jeg er ikke musikalsk. Ikke i det hele tatt egentlig.
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Jepp, faktisk.
|
|
|
#10 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du et talent?Ikke akkurat ett talent kanskje, men har ikke hørt om andre som gjør dette... Jeg regner ut bilskilt... Og har slags regler for det, tallet på bilskiltet skal helst gå opp i 1 eller 0, eller at det er ett +/- stykke... f.eks DF 12137.. 1+2+1+3=7. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
A friend with benefits
|
Det gjør jeg med øynene, MÅ bare følge skriften. Helst frem og tilbake og litt sånt. Det er sinnsykt plagsomt i de periodene det er som verst.
|
|
|
#13 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Har du et talent?Jeg har en helt ok sangstemme. Kommer ikke på noe mer i farta.
|
|
|
#14 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du et talent?De som har hørt meg synge, har skrytt av min stemme. (sang i kor/gospel kor fordelt på 15 år.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du et talent?Jeg kan synge. Og så kan jeg skrive baklengs, speilvendt og med begge hendene samtidig fra midten og utover.
|
|
|
#17 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du et talent?I forhold til mine søstre så:
|
|
|
#18 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Har du et talent?Jeg har nok ikke noe spesielt talent som utpreger seg veldig. Jeg hadde talent for handball når jeg var yngre da, og jeg er kanskje litt kreativ, men jeg er hvertfall veldig tålmodig, det er kanskje et talent? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Har du et talent?Nei, tror det er dårlig stelt på den fronten, gitt. I alle fall hvis man tenker på "kulturelle gaver". Jeg gikk ut fra ungdomsskolen med to G-er; i musikk og forming. Jeg skjønner jo nå at karaktergivingen var helt rett. |
|
|
|
![]() |
|
|