Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du et talent?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-07, 23:17   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Har du et talent?

Inspirert av tråden om talenter, så lurer jeg på om du har et spesielt talent?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 23:18   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du et talent?

Nei. Dvs jeg hadde et håndballtalent som jeg ikke tok vare på.

Gammel 02-03-07, 23:54   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Selv synger jeg ganske bra .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 01:45   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke om jeg vil kalle det et talent, men jeg er litt sånn halvkreativ av meg. Skriver og maler og slikt. Det er ikke et sånn utpreget talent at jeg kan drive med det på heltid da, så jeg vet ikke om det er talent eller bare en stor interesse.

Gammel 03-03-07, 01:50   #5
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er musikalsk og har veldig godt gehør. Jeg kan dessuten fokusere på en flekk lenger frem på veien, og vite hvilket ben som treffer den, mange skritt på forhånd.

Gammel 03-03-07, 01:56   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er musikalsk og har veldig godt gehør.

Et slikt talent skule jeg gjerne ha hatt. Jeg er ikke musikalsk. Ikke i det hele tatt egentlig.

[QUOTEJeg kan dessuten fokusere på en flekk lenger frem på veien, og vite hvilket ben som treffer den, mange skritt på forhånd. [/quote]

Oi! Dette er et talent du har bruk for, og benytter deg av, ofte tenker jeg!

Gammel 03-03-07, 01:56   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan synge og tegne/male. Og så kan jeg visst sy også.

Gammel 03-03-07, 01:57   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dette er IKKE min hjerne laget for

Gammel 03-03-07, 01:58   #9
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jepp, faktisk. Det er noe jeg helt automatisk gjør når jeg går og kjeder meg fra ett sted til et annet.

Gammel 03-03-07, 02:02   #10
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke akkurat ett talent kanskje, men har ikke hørt om andre som gjør dette... Jeg regner ut bilskilt... Og har slags regler for det, tallet på bilskiltet skal helst gå opp i 1 eller 0, eller at det er ett +/- stykke... f.eks DF 12137.. 1+2+1+3=7.

Da sambo la merke til at jeg gjorde dette første gangen ble han lettere oppgitt.... Jeg så blid " sjekk det bilnr a, det var morsomt...." Han litt mer "HÆÆÆÆÆÆ?????"

Også "skriver" jeg nesten alt jeg ser med tegnspråk(alfabetet), noe som irriterer vettet av han.... Midt i ett kryss, jeg skal (egentlig) gire, men må bare "skrive" ferdig en reklame først...

Men det er nok ikkeno talent jeg kommer til å bli kjent for

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 02:05   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Også "skriver" jeg nesten alt jeg ser med tegnspråk(alfabetet), noe som irriterer vettet av han.... Midt i ett kryss, jeg skal (egentlig) gire, men må bare "skrive" ferdig en reklame først...

Det gjør jeg med øynene, MÅ bare følge skriften. Helst frem og tilbake og litt sånt. Det er sinnsykt plagsomt i de periodene det er som verst.

Gammel 03-03-07, 03:27   #12
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det gjør jeg med øynene, MÅ bare følge skriften. Helst frem og tilbake og litt sånt. Det er sinnsykt plagsomt i de periodene det er som verst.

Du och ja....

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 07:07   #13
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en helt ok sangstemme. Kommer ikke på noe mer i farta.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 07:30   #14
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De som har hørt meg synge, har skrytt av min stemme. (sang i kor/gospel kor fordelt på 15 år.
Jeg har et godt gehør,kan ikke en eneste note. jeg tegner,jeg tegner ikke fint av egen fantasi,jeg må ha en modell eller bilde.
jeg scrapper kort,endt opp med at venner og kjente bestiller kort av meg,som er kjempe gøy.

sorry skrivingen her, men sitter med en liten I-mate datamaskin mellom hendene og tastene er så små.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 08:44   #15
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kan synge. Og så kan jeg skrive baklengs, speilvendt og med begge hendene samtidig fra midten og utover.

Gammel 03-03-07, 09:12   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gehør og ganske grei sangstemme

Hadde også et handballtalent....

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 09:32   #17
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

I forhold til mine søstre så:
synger jeg, spiller gitar, tegner/maler, syr, div. andre hobby aktiviteter, ser på meg selv som kreativ.

Har jobbet i blomsterbutikk, og mange av mine buketter har vært gaver på Tv,til gjester ol. Fikk skryt av Gro H. Brundtland for fin bukett en gang, så der har jeg vel et lite talent.

Gammel 03-03-07, 10:28   #18
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nok ikke noe spesielt talent som utpreger seg veldig. Jeg hadde talent for handball når jeg var yngre da, og jeg er kanskje litt kreativ, men jeg er hvertfall veldig tålmodig, det er kanskje et talent?

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 10:49   #19
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, tror det er dårlig stelt på den fronten, gitt. I alle fall hvis man tenker på "kulturelle gaver". Jeg gikk ut fra ungdomsskolen med to G-er; i musikk og forming. Jeg skjønner jo nå at karaktergivingen var helt rett.

Jeg hadde talent for turn tidligere.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 10:51   #20
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en veldig god lytter, mennesker som ikke kjenner meg engang kan finne på å si ting de ikke engang sier til sin kjære.

Kanskje det var psykolog jeg skulle blitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:54.