|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Holder du gjerne foredrag og blir du ofte bedt om å gjøre det? | |||
| Ja, jeg gjør det gjerne og jeg får stadige henvendelser |
|
27 | 22,69% |
| Jeg gjør det gjerne men får få henvendelser |
|
23 | 19,33% |
| Nei, jeg vil ikke men får endel henvendelser allikevel |
|
6 | 5,04% |
| Nei, jeg vil ikke og jeg får ikke henvendelser om det heller |
|
57 | 47,90% |
| Noe helt annet/ Vet ikke |
|
6 | 5,04% |
| Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en foredragsholder?Eg held muntlige presentasjonar omtrent kvar veke i min jobb og meir type foredrag innimellom. Frå å tidligare gru meg veldig gler eg meg og er nesten blitt så vant med det at autopilot-følelsen kjem inn. Einaste gongane eg virkelig kjenne på sommarfuglane er når leiarane sitte på styrerommet og det er min tur til å presentere.
|
|
|
|
#44 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Er du en foredragsholder?Jepp, det er jo en del av jobben. Jeg trives med å snakke foran forsamlinger og er vant til det nå. Men jeg blir jo ikke akkurat spurt, da.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#45 |
|
fri
|
Sv: Er du en foredragsholder?Jeg er en skravlebøtte, og holder gjerne foredrag. Det er dessuten en del av jobben min. Som regel blir jeg ikke nervøs, for jeg holder oftest foredrag om noe jeg kan godt. Men det kommer helt an på tema og ikke minst: publikum. Og dersom jeg ikke føler jeg har fått forberedt meg godt nok og tilhørerne er noen som har skikkelig peiling på det jeg skal snakke om. Men det hører til sjeldenhetene at akkurat det skjer. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er du en foredragsholder?Nope. Jeg hadde noen forelesninger mens jeg studerte, (typ på grunnfagsnivå og ex.fac) men etter at jeg kom ut i jobb har jeg ikke hatt noen forelesninger. Jeg savner definitivt ikke.
|
|
|
#49 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Er du en foredragsholder?Foredrag og foredrag, fru Blom. Jeg holder en del presentasjoner, både på jobb og i FAU-sammenheng. Jeg gjør det fordi det er nødvendig og er jeg godt forberedt er det ikke noe jeg gruer meg til, men det er ikke sånn at jeg akkurat svimler av lykke over å bli bedt om å gjøre det heller.
|
|
|
#50 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Er du en foredragsholder?Jeg har ikke akkurat holdt så mange foredrag, men presenterer relativt ofte resultater for kunden.
|
|
|
#52 |
|
Glad
|
Sv: Er du en foredragsholderGjør det, men sjelden med glede. Lærte av mamma at det var farlig å snakke i forsamlinger nemlig.
|
|
|
#53 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en foredragsholder?Jeg er ingen foredragsholder, men vil gjerne bli det! Jeg passer nok best i en til en samtaler og veiledning, men er ikke fornøyd med det, vil gjerne utvikle meg og bruke en større del av potensialet mitt.
|
|
|
|
#54 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en foredragsholder?Jeg er absolutt ikke en foredragsholder, og får heldigvis ikke spørsmål om det heller.
|
![]() |
|
|