|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Holder du gjerne foredrag og blir du ofte bedt om å gjøre det? | |||
Ja, jeg gjør det gjerne og jeg får stadige henvendelser |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 22,69% |
Jeg gjør det gjerne men får få henvendelser |
23 | 19,33% |
Nei, jeg vil ikke men får endel henvendelser allikevel |
6 | 5,04% |
Nei, jeg vil ikke og jeg får ikke henvendelser om det heller |
57 | 47,90% |
Noe helt annet/ Vet ikke |
6 | 5,04% |
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en foredragsholderNei, foredrag/fremlegg er bortimot det verste jeg gjør og jeg får helt angst ved tanken.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderJeg kan ikke si jeg hopper i taket av glede, men det hender jeg blr spurt og jeg sier ja. Jeg gruer meg alltid veldig.
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderDet er ikke noe jeg gjør ofte, nei. Og neppe noe jeg ville gjort med stor lyst heller, men jeg ville nok stilt opp om jeg ble spurt. Vet ikke hva jeg skal svare.
![]() |
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderNei, takk og lov får jeg aldri spørsmål om det.
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderJeg holder i hvert fall ofte muntlige presentasjoner, og liker det godt. Dessuten har jeg blitt veldig mye bedre til det med årene.
![]() |
#7 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderNei, det holder å undervise for elever på vanlig vis. Holde foredrag egner jeg meg ikke til. Jeg har en veldig hoppende og assosiasjonsstyrt tenkemåte, som ikke er forenelig med å holde et langt, strukturert foredrag over et gitt tema. -Og så er jeg alt for sjenert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderJeg har holdt foredrag/forelesninger av ymse sort det siste halvåret. Sier alltid ja, for det betyr ofte bra lønn. Syntes også det er bra erfaring å ta med seg, og merker at jeg blir mer og mer komfortabel med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en foredragsholderJeg er så absolutt IKKE en foredragsholder og får heldigvis ikkje spørsmål om det
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderJeg har muntlige presentasjoner som en viktig del av jobben min. Rene foredrag holder jeg derimot sjelden, men jeg gjør det når jeg blir spurt. Og presterer ofte å bli nervøs underveis i foredraget og slakter innsatsen min etterpå.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en foredragsholderFor meg holder det å være i klasserommet hver dag for å undervise elevene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderJeg får spørsmål om det innimellom, internt. Tipper fem ganger i fjor. Sjelden eksternt. Gruer meg ihjel hver gang, og sier nei hvis det går an. Men da jeg jobbet som foreleser på høyskole likte jeg det veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en foredragsholderIkkje noko utanom det som dagleg skjer i klasserommet nei, og ikkje har eg lyst heller.
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderJeg tror jeg fint kunne holde foredrag, men jeg har ikke holdt noen på flere år. Og da var det vel mer å regne som en presentasjon.
![]() |
#15 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du en foredragsholderJa.
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er du en foredragsholderSenest i går, 15 minutter i auditorum med ca 50 personer tilstede, og 10-15 som så på samhandlingsrom i andre deler av landet.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderJeg har gjort det veldig mye, og synes det er gøy. Nå er det en stund siden sist, men jeg prøver å si ja når jeg blir spurt så sant det passer, for jeg lærer mye av det og synes alltid det er en god opplevelse selv om jeg er nervøs på forhånd.
![]() |
#19 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Er du en foredragsholder..... Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du en foredragsholderNei, nei og nei! Blir av og til spurt, men det er naa saa langt fra min gjoeren og laden som det gaar an aa komme - jeg kan ikke fordraa det og gjoer det dertil naer sagt ALDRI.
![]() |
|
|