|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Planleggingsdag i bhg?Vår barnehage legger planleggningsdagene til dagene før påske. Veldig greit, siden de aller fleste tar seg fri hele påskeuken uansett. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
flisespikker
|
Sv: Planleggingsdag i bhg?
Vår barnehage har stengt hele påskeuken, i tillegg til planleggingsdagene. Men vi har heldigvis besteforeldre som gjerne kommer både i påskeuken og på planleggingsdager så vi slipper å ta fri fra jobb.
|
|
|
#83 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Planleggingsdag i bhg?Her er det 5 plandager fordelt gjennom året, og disse dagene kan telles som den femte ferieuka - dvs at ungene må ha minst 4 ferieuker til, hvorav 3 sammenhengende på sommeren.
|
|
|
#84 |
|
Pirkete
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Vel, det ville jeg synes var veldig vanskelig, for jeg kan ikke alltid ta meg fri i påskeuken eller romjulen eller de dagene alle har lyst til å ha fri. Det er faktisk sjelden jeg får fri disse dagene - ikke fordi jeg ikke vil bruke fridager, men fordi så mange vil ha fri disse dagene, og noen må være på jobb. Når det er det samme på mannen sin jobb, blir det vanskelig. Den gamle barnehagen til Liten hadde stengt sånne dager, og det ble kjempekronglete. Ikke akkurat i påsken det er lettest å få alternativ barnevakt heller... Jeg tror forresten ikke "de aller fleste" tar seg fri hele påskeuken. Ingenting er jo stengt, og det skal mange til for å holde ting i gang. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Personalet er vel neppe på jobb da, men har fri og tar igjen plandagene spredt utover flere kvelder, vil jeg tro? Liten vits i flere tette plandager i denne perioden....
|
![]() |
|
|