|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Curlingkone
|
Sv: Henge ut klær?Her jobbes det hos alle naboene som kom hjem i går eller tidlig i dag. Noen vasker biler, andre graver med minigraver, noen snekkerer, noen raker plen, så her er det ingen som hadde lagt merke til et lite tørkestativ nei. Men dette er et ungt nabolag da.
|
|
|
#42 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henge ut klær?Så sant du ikke forgår av den "#€%& bjørka for tiden, så hadde jeg gjort det. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Henge ut klær?Jeg henger ut diskret på terrassen, men ikke på den store snora. Bråkete aktiviteter har ikke noe på helligdager å gjøre - jeg syns det er ENORMT deilig å ha stille dager som søn- og helligdager. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henge ut klær?Jeg hengte ut klær både i går og i dag, og i dag begynte det å regne. Kanskje det var en straff??
|
|
|
#45 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Henge ut klær?
Vi har holdt på ute hele påsken, men de bråkete tingene(som å bruke motorsagen) gjorde vi litt utpå dagen på lørdag.
|
|
|
#46 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Sv: Henge ut klær?Det finnes visst en Lov om Helligdagsfred, ikke kjent for meg, men i lokalavisen her har det visst blitt et "hot" tema her i byen denne påsken. Mange som er hjemme istedet for på fjellet tydeligvis. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Henge ut klær?Men hva teller som "rolig"?
|
|
|
#48 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henge ut klær?Jeg har hengt ut klær hele påsken, men kun på tørkstativ oppå terrassen vår. Er ikke så ofte vi har så godt tørkevær her på vestlandet, så da benytter man seg av det |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Godt spørsmål! Vi har holdt oss unna å fyre igang motorsaga, men ungene bråkte minst like mye ute i går - ungene må da få lov å leke ute.....eller? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Henge ut klær?Jeg kan aldri tenke meg at unger kan telle som brudd på helligdagsfreden. Og så kommer det vel litt an på når man bråker også? Jeg kunne ikke brydd meg mindre, men min bestemor er veldig vàr på bråkete aktiviteter som skjer "midt i kirketiden! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henge ut klær?I fjor sommer fikk jeg beskjed av en eldre herramann med rullator at jeg kom til å havne i helvete.... jeg malte huset på en søndag...
|
|
|
#56 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Henge ut klær?Henge ut tøy på søndag eller annen helligdag bryr jeg meg ikke noe om. Jeg har to små barn og ingen tørketrommel. Her må det vaskes tøy enten det er påskedag eller hverdag. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
http://www.lovdata.no/all/hl-19950224-012.html
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henge ut klær?Mest irriterende støyen jeg gjerne opplever ved helligdagene har i mange år vært kirkeklokkene, etter at jeg ved flere bosteder de femten siste årene har blitt boende ganske nært en kirke....
|
![]() |
|
|